Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów
3 z 4
Przeglądaj galerię za pomocą strzałek na klawiaturze
Poprzednie
Następne
Przesuń zdjęcie palcem
Idealnie rozwiązanie to promocje? Niekoniecznie, bo z...
fot. Łukasz Gdak / Polska Press

Klient pozbawiony pieniędzy przez inflację wciąż pożądany, bo w magazynach pełno towarów. Jak marki zabiegają teraz o kupujących?

Idealnie rozwiązanie to promocje? Niekoniecznie, bo z masowym stosowaniem obniżek jest jednak problem. Zaledwie kilka miesięcy temu Marketing Week poinformował, że marki takie jak Superdry, Marks & Spencer i Pizza Express, odchodzą od stosowania rabatów jako powszechnego sposobu na zdobycie uznania klientów. Powód? Jeśli promocje są zbyt częste i dotyczą zbyt szerokiego spektrum towaru, marki mogą w przyszłości narażać się na zniechęcenie klientów do zakupu pełnej ceny.

Zobacz również

Poprawiała urodę w trakcie ciąży?! Rolniczka postawiła sprawę jasno!

HIT DNIA
Poprawiała urodę w trakcie ciąży?! Rolniczka postawiła sprawę jasno!

Pierwsza sesja Rady Miejskiej w Nowym Brzesku. Całe prezydium dla PiS

Pierwsza sesja Rady Miejskiej w Nowym Brzesku. Całe prezydium dla PiS

Polecamy

Najnowszy ranking krakowskich liceów i techników. "Piątka" druga w Polsce!

Najnowszy ranking krakowskich liceów i techników. "Piątka" druga w Polsce!

Najnowszy ranking ATP. Gdzie jest Hubert Hurkacz?

Najnowszy ranking ATP. Gdzie jest Hubert Hurkacz?

Zatrzymany pijany kierowca hulajnogi elektrycznej. Otrzymał mandat 2,5 tys. złotych

Zatrzymany pijany kierowca hulajnogi elektrycznej. Otrzymał mandat 2,5 tys. złotych