Dyskonty chcą pokazać, że mogą być nie tylko tanie, ale i prestiżowe - czytamy na money.pl

Według informacji Money.pl tak ma wyglądać koncept Lidla, zwany Lidl of the Future, a zatem "Lidl Przyszłości": szerokie alejki zakupowe, regały wykonane z najlepszych materiałów, toalety dla klientów, miejsca do przewijania niemowląt i dużo szyb, dających naturalne światło.

Do tego sporo ekologicznych rozwiązań, komfortowe przestrzenie dla pracowników i, przede wszystkim, dobre jakościowo produkty, a tym dotąd dyskonty się nie kojarzyły.

Jako pierwsza taka koncepcja pojawi się w Szczecinie, ale na tym oczywiście nie koniec.



Lidl chce postawić także na wino. - Mamy już Winnicę Lidla, którą rozszerzyliśmy o kategorię eleganckich, szlachetnych Whisky oraz rzadkich piwa Trapistów - mówi w rozmowie z Money.pl Aleksandra Robaszkiewicz z Lidl Polska.

Zaznacza tam, że wina są bardzo istotnym elementem oferty sieci w Polsce: - W ramach internetowej Winnicy można zamówić dobre jakościowo wino do dowolnego sklepu w sieci. Mamy bogatą ofertę win, która po prostu nie zmieściłaby się na półce w markecie.

Zadowoleni mają być także klienci uwielbiający cygara.

Polecamy także:
Już nie tanie piwo, a droższe whisky. Polacy wolą drogie trunki. Po raz pierwszy w historii rynek droższych alkoholi przegonił tańsze.

Lidl podnosi pensje nawet do 4050 zł brutto. Biedronka reaguje natychmiast. Mamy komentarz!

Świeżaki kontra Lidlaki. Wojna na pluszaki pomiędzy Biedronką i Lidlem


Lidl korzysta z produktów polskich dostawców (x-news/Agencja Informacyjna Polska Press):