W Polsce jest już 17 milionów internautów. Większość z nich rozpoczyna poszukiwanie produktów i usług od sprawdzenia informacji i opinii w internecie. 80% przyznaje, że korzysta z internetu, aby porównywać oferty i ceny przed zakupem, niezależnie od tego, czy kupują online czy offline. Tymczasem według badań z ubiegłego tylko połowa małych i średnich firm (47%) ma własną stronę internetową. Małe i średnie firmy podchodzą do internetu z dużą rezerwą i nadmierną ostrożnością. Czasami przyczyną jest brak wiedzy, a czasami percepcja internetu jako zupełnie zbędnego balastu dla ich konkretnej działalności. Inicjatywa Internetowa Rewolucja ma na celu umożliwienie właścicielom wszystkich polskich firm zrobienia pierwszego kroku w wirtualnej rzeczywistości.
W ramach Internetowej Rewolucji każda mała i średnia firma w Polsce może za darmo zarejestrować adres internetowy (domenę), stworzyć pierwszą stronę internetową, wypróbować kampanię reklamową w sieci i umieścić wizytówkę na internetowych mapach, a do tego wziąć udział w szkoleniach dotyczących obecności online. Dzięki darmowemu pakietowi startowemu, wszystkie małe i średnie firmy w Polsce mogą teraz zaistnieć w internecie nic nie ryzykując i nic nie płacąc.
W pierwszym kwartale działania akcji do Internetowej Rewolucji przystąpiło ponad 10 000 firm z całej Polski od Wieliczki, przez Hrubieszów i Białystok, po Międzyzdroje. Choć 40% zgłoszonych firm pochodzi z 10 największych miast (Warszawa, Wrocław, Łódź, Kraków, Poznań, Szczecin, Gdańsk, Katowice, Gdynia, Lublin), w sumie przedsiębiorcy uczestniczący w akcji reprezentują ponad 1300 różnych miejscowości ze wszystkich zakątków kraju.
Więcej informacji na stronie www.google.pl/rewolucja
Jak działają oszuści - fałszywe SMS "od najbliższych"
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?