MISTRZOWIE HANDLU Zobacz, jak uczestnicy walczą o głosy w...

    MISTRZOWIE HANDLU Zobacz, jak uczestnicy walczą o głosy w mediach społecznościowych [PORADNIK]

    Akcja specjalna MISTRZOWIE HANDLU

    Gazeta Krakowska

    MISTRZOWIE HANDLU Zobacz, jak uczestnicy walczą o głosy w mediach społecznościowych [PORADNIK]
    Trwa wielki plebiscyt MISTRZOWIE HANDLU. Najbardziej lubianych i najsympatyczniejszych sprzedawców, florystów, najlepsze sklepy oraz kwiaciarnie czytelnicy wybierają we wszystkich powiatach województwa małopolskiego. Sprawdziliśmy, jak uczestnicy naszej akcji walczą o głosy w mediach społecznościowych. Zebraliśmy ciekawe, a przede wszystkim skuteczne, pomysły do wykorzystania w walce o głosy.
    MISTRZOWIE HANDLU Zobacz, jak uczestnicy walczą o głosy w mediach społecznościowych [PORADNIK]
    Jednym z podstawowych sposobów poinformowania o udziale w plebiscycie jest podzielenie się tą informacją na Facebook'u i w innych mediach społecznościowych. Można to uczynić wykorzystując grafiki przygotowane przez nas dla uczestników plebiscytu lub przygotowując własne projekty:





    Grafika może też stanowić zdjęcie profilowe lub być umieszczona jako tło na profilu/fanpage'u sklepu – informacji o udziale w akcji nie przegapi wówczas nikt odwiedzający profil!


    JESZCZE LEPIEJ DZIAŁA WIDEO

    Obraz wcale nie musi być statyczny. Niektórzy tworzą specjalne spoty, w których zachęcają do głosowania.



    Kandydaci, którzy znajdują się w czołówkach rankingów poszczególnych kategorii mogą napisać do naszej dziennikarki i specjalistki od mediów społecznościowych Dominiki Piotrowskiej na adres mailowy dominika.piotrowska@polskapress.pl, która przeprowadzi z nimi wywiady lub za pomocą Messengera/Skype nagra rozmowy wideo. Takie materiały zostaną opublikowane na fanpage'u gazety, co gwarantuje, że zobaczy je baaaaaardzo dużo osób.



    PUBLIKACJE W GAZECIE

    Liderzy rankingów są regularnie prezentowani na łamach gazety. Taką publikacją także warto pochwalić się w mediach społecznościowych. Wystarczy zrobić zdjęcie gazety telefonem lub pobrać elektroniczną wersję gazety na www.prasa24.pl. Można też udostępnić post, w którym prezentujemy liderów na fanpage’u gazety. A tych przecież nie brakuje!







    MOŻNA UTWORZYĆ WYDARZENIE

    Zgłoszenie do nagrody w plebiscycie Mistrzowie Handlu przez zadowolonych klientów jest zdecydowanie najlepszą nagrodą za codzienny trud pracy. To ważne wydarzenie! A Facebook daje możliwość wyróżnienia takich chwil poprzez dodanie ich jako “wydarzenie z życia” na facebook’owej tablicy (w zakładce "informacje" należy kliknąć "wydarzenia z życia"). Taka forma aktywności na Facebooku ma jedną wielką zaletę - zobaczy ją zdecydowana większość znajomych (przy zwykłym poście grono to będzie mniejsze).




    SKLEPY POMAGAJĄ ZDOBYĆ GŁOSY SWOIM PRACOWNIKOM

    Nominacja do tytułu np. Sprzedawca Roku jest jeszcze milsza, jeśli w zbieraniu głosów pomagają współpracownicy.



    ZAWSZE MOŻNA LICZYĆ NA RODZINĘ I ZNAJOMYCH







    Gratulujemy pomysłowości! Wszystkich sprzedawców/florystów i właścicieli sklepów/butików/kawiarni, którzy chcieliby pochwalić się swoimi działaniami w mediach społecznościowych zachęcamy do przesyłania przykładów e-mailem na adres: dominika.piotrowska@polskapress.pl


    Wszystkim uczestnikom plebiscytu życzymy wielu głosów!
















    Najnowsze wiadomości

    Zobacz więcej

    Najczęściej czytane

    1. PUPIL ROKU 2019!

    Polecamy

    PUPIL ROKU 2019! Zgłoś swojego psa lub kota oraz hotel/miejsce przyjazne zwierzętom!

    PUPIL ROKU 2019! Zgłoś swojego psa lub kota oraz hotel/miejsce przyjazne zwierzętom!

    WIELKIE ODKRYWANIE MAŁOPOLSKI 2019

    WIELKIE ODKRYWANIE MAŁOPOLSKI 2019