To osobliwa forma reklamy uczelni, wyśpiewana i wyrecytowana przez żaków i profesorów. W Polsce przygotowały ją trzy szkoły. Film trafi na portal Youtube. Zagrać może w nim każdy z żaków. Castingu nie ma. Istniejące "LipDub" ogląda 200 tys. osób miesięcznie.
Nowy Sącz: jesteś studentem - zaśpiewaj
ssJutro (18 lutego) w Wyższej Szkole Biznesu studenci rozpoczną nagrywanie filmu "LipDub".
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych”i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.
Zaloguj się lub załóż konto
Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.
Podaj powód zgłoszenia
Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.