Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Tele-bus w Krakowie: nowa bezpłatna aplikacja ułatwi zamawianie przejazdów autobusem

(MM)
Nowe ułatwienie dla mieszkańców Krakowa, którzy mogą zamówić usługę Tele-busa: została przygotowana aplikacja „TELE-BUS Kraków” umożliwiająca planowanie przejazdów na terenie Rybitw i Płaszowa. Aplikacja jest bezpłatna i można ją pobrać ze sklepu internetowego Google oraz App Store.

FLESZ - Kolejna próba oszustwa w sieci

od 16 lat

Usługa Tele-busa funkcjonuje w rejonie Płaszowa i Rybitw. Polega na zamówieniu przejazdu autobusem. Godzina przyjazdu autobusu oraz trasa zależą od potrzeb pasażerów i dostępności autobusów.

Aby korzystać z nowej aplikacji i zamawiać usługę Tele-busa, za jej pomocą należy zarejestrować się w systemie, podając swoje dane, w tym adres mailowy i numer telefonu. Podczas rejestracji na wskazany numer telefonu zostanie wysłany specjalny numer PIN, niezbędny do zakończenia procesu rejestracji. Po jego wpisaniu rejestracja zostanie zakończona i nowy użytkownik będzie już mógł składać zamówienia na przejazd oraz zarządzać swoimi rezerwacjami.

Dla osób, które korzystały już z usługi Tele-busa i mają założone konto w systemie, dostępna jest uproszczona procedura rejestracji. Po pobraniu aplikacji powinny one wybrać zakładkę „Zapomniałeś czegoś” i uzyskać kolejno login i hasło, a następnie - przy ich użyciu - zalogować się w systemie. Konieczne będzie podanie nowego loginu i adresu mailowego, a w trakcie rejestracji można zmodyfikować hasło.

Dla użytkowników Tele-busa została także przygotowana strona internetowa, która również umożliwi zamawianie tej usługi: telebus.mpk.krakow.pl/TelebusBooking. Podobnie jak w przypadku aplikacji, nowi użytkownicy będą musieli się zarejestrować na tej stronie, a obecni - będą mogli odzyskać swoje dane potrzebne do zalogowania się, wybierając zakładkę „Odzyskaj swoje dane uwierzytelniające”.

Dla zainteresowanych pasażerów zostały przygotowane filmy instruktażowe, są dostępne na stronie internetowej MPK.

Do tej pory pasażerowie mogli zamówić Tele-busa tylko przez telefon, dzwoniąc do dyspozytora, który pracuje w określonych godzinach. Dzięki aplikacji i stronie internetowej będzie można zamówić tę usługę o każdej porze. Zarazem MPK zaznacza, że osoby, które będą chciały zamówić przejazd Tele-busem, kontaktując się telefonicznie z dyspozytorem, nadal będą mogły to zrobić - dzwoniąc na numer 800 54 17 17 lub 12 254 17 17.

Zamawianie przejazdu zarówno przez aplikację, jak i na stronie internetowej polega na tym, że z listy przystanków lub na mapie wybieramy przystanek początkowy i końcowy, a także godzinę odjazdu lub przyjazdu. Należy pamiętać, że zamówienie usługi Tele-busa można złożyć nie później niż 30 minut przed jej planowanym rozpoczęciem i nie wcześniej niż 14 dni przed planowaną podróżą. Jednego dnia można złożyć maksymalnie pięć zamówień na usługę Tele-busa.

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wideo
Wróć na gazetakrakowska.pl Gazeta Krakowska