
Każdego roku na polski rynek trafia ok. 6 mln ton opakowań, z czego 40 proc. to opakowania z tworzyw sztucznych. Problem zauważyli już wszyscy. NEPI Rockcastle, właściciel 12 centrów handlowych w Polsce, już w październiku 2019 roku zainicjował projekt edukacyjny „Nie bądź plastik”.

14 stycznia na parkingu Centrum Handlowego Bonarka przeprowadzono happening. Klienci odwiedzający Bonarkę znajdowali za wycieraczkami swoich aut papierowe torby z humorystycznymi hasłami zachęcającymi do proekologicznych zachowań.

14 stycznia na parkingu Centrum Handlowego Bonarka przeprowadzono happening. Klienci odwiedzający Bonarkę znajdowali za wycieraczkami swoich aut papierowe torby z humorystycznymi hasłami zachęcającymi do proekologicznych zachowań.

14 stycznia na parkingu Centrum Handlowego Bonarka przeprowadzono happening. Klienci odwiedzający Bonarkę znajdowali za wycieraczkami swoich aut papierowe torby z humorystycznymi hasłami zachęcającymi do proekologicznych zachowań.