Auto było przez lata dostępne w ponad 100 krajach, a jego dotychczasowa łączna sprzedaż przekroczyła 19 mln egzemplarzy. Dziś co roku salony Toyoty opuszcza ponad 700 tys. egzemplarzy, co zapewnia Camry pozycję najpopularniejszego sedana segmentu D na świecie. Czy podobnie będzie w Polsce? Na to pytanie odpowie zapewne przedsprzedaż, w trakcie której auto jest właśnie oferowane.
Trzy podstawowe założenia
Toyota ósmą generacją modelu Camry stawia na jakość, trwałość i niezawodność. Samochód zastał zaprojektowana w technologii Toyota New Global Architecture (TNGA), która kładzie nacisk na przemyślane i dopracowane rozwiązania, przyjemność z jazdy. Auto ma nowoczesną sylwetkę. Uwagę zwraca przede wszystkim duża, trapezoidalna dolna osłona grilla, która zajmuje niemal całą szerokość zderzaka.
Camry otrzymało nową, luksusową deskę rozdzielczą z przemyślanie rozmieszczonymi elementami układu sterowania. W aucie tym zastosowano nowy interfejs użytkownika Human Machine Interface (HMI), który składa się z trzech czytelnych wyświetlaczy: wielkiego 10-calowego kolorowego wyświetlacza przeziernego, 7-calowego wyświetlacza między zegarami oraz 8-calowego ekranu dotykowego w konsoli centralnej z najnowszą wersją systemu multimedialnego Toyota Touch® 2. Nowa Toyota Camry Hybrid jest dostępna w dwóch wersjach kolorystycznych wnętrza: beżowej (skóra), która łączy ciemnoszare wykładziny i górną część deski rozdzielczej w dwóch odcieniach beżu, oraz czarnej (tkanina lub skóra) zaakcentowanej elementami w kolorze satynowego chromu.
Siedzenia z tyłu są dostępne w dwóch formatach: ze składaniem oparć w proporcji 60:40 lub 40:20:40 z szerokimi zagłówkami oraz dużym, środkowym podłokietnikiem.
- Opcjonalnie oferowane są elektrycznie składane oparcia z panelem dotykowym, wbudowanym w przednią część podłokietnika - inormowała podczas krakowskiej premiery auta Anna Dziedzina z Toyota Anwa. - Panel umożliwia obsługę klimatyzacji, systemu audio i regulację pochylenia oparć tylnych siedzeń.
Ultranowoczesny napęd
Nowy napęd hybrydowy z silnikiem benzynowym o pojemności 2,5 l łączy oszczędność paliwa, niski poziom emisji spalin oraz cichą pracę z większą mocą i szybszą reakcją na pedał przyspieszenia.
Camry Hybrid ma łączną moc napędu na poziomie 218 KM (160 kW). Średnia emisja CO2 to około 98 g/km, a średnie zużycie paliwa - od 4,2 l/100 km (dane wstępne, przed homologacją).
KONIECZNIE SPRAWDŹ: