https://gazetakrakowska.pl
reklama

Chiński gigant motoryzacyjny CHERY planuje wejście na rynek polski

Materiał informacyjny Chery
Polska będzie pierwszym krajem w UE, na którym CHERY zadebiutuje pod własną marką, co stanowi ważny krok w globalnej strategii ekspansji chińskiego producenta. Firma uruchomiła właśnie oficjalne profile w mediach społecznościowych dedykowane polskim klientom.

Przed wejściem na rynek polski CHERY współpracowało z DR (Włochy) i EBRO (Hiszpania) na obszarze UE, jednak nie pod własną marką. Samochody były promowane we współpracy z lokalnymi partnerami.

CHERY liderem eksportu od 21 lat

CHERY od momentu założenia w 1997 roku rozszerzyło swoją działalność na ponad 100 krajów i regionów na całym świecie. Dzięki innowacyjności i wysokiej jakości produktów marka od 21 lat pozostaje liderem w eksporcie chińskich samochodów pasażerskich, z ponad 15 milionami użytkowników na całym świecie. W 2024 roku CHERY zajęło 385. miejsce na liście Fortune Global 500 i znalazło się na liście Fortune China ESG Impact List 2024.

Od stycznia do października 2024 roku całkowita sprzedaż grupy CHERY przekroczyła 2 miliony pojazdów, co stanowi wzrost o 39% w ujęciu rocznym. Eksport wyniósł ponad 940 000 jednostek, co oznacza wzrost o 23% w tym samym okresie.

SUV-y serii TIGGO w Polsce

W portfolio produktów CHERY znajdują się SUV-y serii TIGGO oraz sedany serii ARRIZO. Na polskim rynku firma zadebiutuje modelami serii TIGGO. W odpowiedzi na zapotrzebowanie rynku CHERY może w przyszłości wprowadzić nowe modele w różnych konfiguracjach, takie jak TIGGO 4, TIGGO 7, TIGGO 8 i TIGGO 9. Producent zapewnia konsumentom szeroki wybór, obejmujący samochody rodzinne, dla firm i spełniające potrzeby indywidualne. Dostępne będą również różne opcje napędu, w tym tradycyjne silniki spalinowe (ICE), hybrydy (HEV), hybrydy plug-in (PHEV) oraz pojazdy w pełni elektryczne (BEV).

CHERY wyznacza nowy standard bezpieczeństwa

Dzięki wyjątkowym osiągom w zakresie bezpieczeństwa, precyzyjnemu wykonaniu i wysokiej jakości, CHERY zdobyło uznanie na rynkach międzynarodowych. W segmencie eksportowym SUV-ów klasy A marka osiągnęła niedawno kamień milowy, eksportując milionowy egzemplarz modelu TIGGO 7.

Od momentu premiery 8 lat temu TIGGO 7 nieustannie dąży do realizacji globalnej wizji marki, stale rozwijając się i udoskonalając, aby spełniać międzynarodowe standardy jakości. W zakresie bezpieczeństwa TIGGO 7 nie tylko spełnia pięciogwiazdkowe standardy NCAP w Chinach i Europie, zdobył także pięć gwiazdek w teście zderzeniowym Australian A-NCAP 2023 w wersji TIGGO 7 PRO.

Wróć na gazetakrakowska.pl Gazeta Krakowska