5 z 13
Są to kategorie, które zawsze cieszą się dużą popularnością...
fot. Lukasz Gdak/ Polska Press

Są to kategorie, które zawsze cieszą się dużą popularnością w tym kanale sprzedaży ze względu na wysoką cenę oraz preferencję części klientów, którzy przed zakupem wolą obejrzeć upragniony produkt „na żywo” w sklepie.

6 z 13
Więcej wydawano na usługi turystyczne, co miało zapewne...
fot. Szymon Starnawski /Polska Press

Więcej wydawano na usługi turystyczne, co miało zapewne związek z rozpoczęciem sezonu urlopowego.

7 z 13
Jak wynika z wewnętrznych danych banku, w wyżej wymienionych...
fot. Joanna Urbaniec / Polska Press

Jak wynika z wewnętrznych danych banku, w wyżej wymienionych miesiącach najczęściej sięgano również po panele fotowoltaiczne i pompy ciepła.

8 z 13
Kategorią produktów z największym wzrostem, jeśli chodzi o...
fot. Tomasz Czachorowski/ Polska Press

Kategorią produktów z największym wzrostem, jeśli chodzi o sprzedaż ratalną offline w okresie od maja do lipca br. bezapelacyjnie okazały się rozwiązania OZE (o 303 proc. w porównaniu z analogicznym okresem 2020 roku).

Pozostały jeszcze 4 zdjęcia.
Przewijaj aby przejść do kolejnej strony galerii.

Polecamy

Kibice na meczu Wieczysta - Zagłębie dopingowali swoje drużyny

Kibice na meczu Wieczysta - Zagłębie dopingowali swoje drużyny

Co za mecz Wieczystej! Karny "z kapelusza" i gol w doliczonym czasie gry

Co za mecz Wieczystej! Karny "z kapelusza" i gol w doliczonym czasie gry

Małopolscy terytorialsi świętują siedem lat istnienia. Złożyli uroczystą przysięgę

Małopolscy terytorialsi świętują siedem lat istnienia. Złożyli uroczystą przysięgę

Zobacz również

To tutaj w Krakowie spotykają się mole książkowe. Na miejscu prawdziwe perełki!

To tutaj w Krakowie spotykają się mole książkowe. Na miejscu prawdziwe perełki!

Tutaj Kraków jeździł kiedyś na wakacje! Zobaczcie te tłumy nad Rabą

Tutaj Kraków jeździł kiedyś na wakacje! Zobaczcie te tłumy nad Rabą