
Nowe trendy w organizacji wydarzeń dotyczą nie tylko sposobu prezentacji, ale również zmieniają formy uczestnictwa.
Coraz więcej klientów decyduje się na organizację wydarzeń w formie hybrydowej. Dzięki transmisjom na żywo uczestnicy mogą nie tylko oglądać wydarzenie, ale również komunikować się z innymi, którzy biorą udział stacjonarnie. Taką realizację można przeprowadzić już przy użyciu jednej kamery, ale klienci często wybierają rozwiązania z wykorzystaniem kilku urządzeń. Ciekawym trendem jest również tworzenie studia przed głównym wydarzeniem, w którym prowadzone są eksperckie rozmowy – informuje Piotr Stokowiec, CEO Smartside.
Wideo zdominowało media społecznościowe oraz serwisy informacyjne. Rolki, reelsy i inne krótkie formy wideo przestają być jedynie rozrywką, a stają się poważnym narzędziem informacyjnym. Dlatego profesjonalne agencje przykładają ogromną wagę do oprawy graficznej i wizerunku.
Wspólnie z klientami kładziemy duży nacisk na jakość treści prezentowanych na ekranach LED. Często otrzymujemy gotowe materiały i wizualizacje, ale chętnie pomagamy przygotować pakiety graficzne, które uatrakcyjniają wykorzystanie ekranów podczas wydarzenia. Jeśli podczas eventu realizowana jest także transmisja, treści z kamer również pojawiają się na ekranie – dodaje Piotr Stokowiec.
Firma Smartside od 10 lat realizuje obsługę techniczną wydarzeń w całej Polsce – od dużych festiwali i gal telewizyjnych po konferencje dla mniejszych firm. Atutem firmy jest kompleksowa obsługa techniczna, która zapewnia wysoką jakość i profesjonalizm na każdym etapie wydarzenia.