
Fiat 600 1.2 Hybrid 100 KM vs Mitsubishi ASX 1.0 91 KM. Porównanie miejskich crossoverów
We wnętrzu również nie ma większych zmian i jeśli ktoś siedział w Renault Captur, tutaj nie odnajdzie praktycznie żadnych różnic. Oczywiście poza logo na kierownicy. Deska rozdzielcza jest ładnie narysowana a jej centralnym punktem jest spory ekran systemu info-rozrywki, który umieszczono pionowo, a jego obrys wyraźnie wystaje poza szczyt kokpitu. Cechą szczególną jest także wysunięta wyspa w konsoli centralnej, na której znajdziemy lewarek zmiany biegów, schowek na smartfona, porty USB, AUX oraz gniazdo zapalniczki.

Fiat 600 1.2 Hybrid 100 KM vs Mitsubishi ASX 1.0 91 KM. Porównanie miejskich crossoverów
We wnętrzu również nie ma większych zmian i jeśli ktoś siedział w Renault Captur, tutaj nie odnajdzie praktycznie żadnych różnic. Oczywiście poza logo na kierownicy. Deska rozdzielcza jest ładnie narysowana a jej centralnym punktem jest spory ekran systemu info-rozrywki, który umieszczono pionowo, a jego obrys wyraźnie wystaje poza szczyt kokpitu. Cechą szczególną jest także wysunięta wyspa w konsoli centralnej, na której znajdziemy lewarek zmiany biegów, schowek na smartfona, porty USB, AUX oraz gniazdo zapalniczki.

Fiat 600 1.2 Hybrid 100 KM vs Mitsubishi ASX 1.0 91 KM. Porównanie miejskich crossoverów
We wnętrzu również nie ma większych zmian i jeśli ktoś siedział w Renault Captur, tutaj nie odnajdzie praktycznie żadnych różnic. Oczywiście poza logo na kierownicy. Deska rozdzielcza jest ładnie narysowana a jej centralnym punktem jest spory ekran systemu info-rozrywki, który umieszczono pionowo, a jego obrys wyraźnie wystaje poza szczyt kokpitu. Cechą szczególną jest także wysunięta wyspa w konsoli centralnej, na której znajdziemy lewarek zmiany biegów, schowek na smartfona, porty USB, AUX oraz gniazdo zapalniczki.

Fiat 600 1.2 Hybrid 100 KM vs Mitsubishi ASX 1.0 91 KM. Porównanie miejskich crossoverów
Oba modele zasadniczo należą do tego samego segmentu, ale diametralnie różnią się charakterem i ofertą. Fiat 600 ma ogromną przewagę pod postacią wsparcia miękkiej hybrydy MHEV oraz automatycznej skrzyni biegów. To przekłada się na lepsze osiągi, wyższy komfort jazdy i niższe spalanie, ale czy każdy będzie w stanie dopłacić za to około 20 000 złotych? Jeśli nie, Mitsubishi ASX stanie się naprawdę godną uwagi alternatywą.