Czytaj także: W MPK grożą strajkiem i walczą o darmowe bilety
Umowa Oknoplastu, firmy produkującej okna z PCV, z wielokrotnymi mistrzami Włoch będzie obowiązywać do końca sezonu 2012/2013.
- Rozmowy w tej sprawie trwały ponad pół roku. Zostaliśmy jednym z top sponsors Interu Mediolan. Pomoże nam to dotrzeć do tysięcy kibiców, nie tylko Włochów - cieszy się Mikołaj Placek, prezes Oknoplastu. I wie co mówi, bo w marcu br. do Mediolanu przyjadą tysiące kibiców, m.in. z francuskiej Marsylii na mecz Ligi Mistrzów.
Obok Oknoplastu sponsorami włoskiej drużyny są: Volvo, włoski operator komórkowy TIM i szwajcarska firma energetyczna SuisseGas oraz region Trentino. - Inter to jeden z najbardziej utytułowanych i rozpoznawalnych klubów piłkarskich na świecie, poza tym mam do niego sentyment, bo od dziecka jestem jego kibicem - wyjaśnił prezes Mikołaj Placek.
Osobiście odebrał 21 stycznia br. w Mediolanie koszulkę klubową Interu. Wręczył mu sam ją trener piłkarzy Claudio Ranieri w asyście urodziwej Niny Senicar, która jest ambasadorem marki Oknoplast we Włoszech.
Na włoskim rynku Oknoplast zajmuje stałe miejsce od 2007 r. Firma ma na terenie Italii ponad 400 salonów. W 2011 r. Oknoplast zanotował we Włoszech wzrost sprzedaży produktów o 20 proc, a od teraz krakowska firma będzie dodatkowo korzystała z logo mediolańskiego zespołu.
Wybieramy najlepszego piłkarza i trenera Małopolski! Weź udział w plebiscycie!
Konkurs dla matek i córek. Spróbuj swoich sił i zgarnij nagrody!
Która stacja narciarska w Małopolsce jest najlepsza? Zdecyduj i oddaj głos!
Codziennie rano najświeższe informacje z Krakowa prosto na Twoją skrzynkę e-mail. Zapisz się do newslettera!