Światowy potentat wspiera Wisłę
Aveva (dawniej Wonderware), z siedzibą w angielskim Cambridge, to światowy potentat w branży informatyczno-technologicznej. Jest notowana na londyńskiej giełdzie. Zajmuje się digitalizacją w fabrykach i w zakładach produkcyjnych w Polsce i na świecie, tworzy oprogramowanie przemysłowe, dedykowane do różnych systemów produkcji i zarządzania.
Jeden z właścicieli Wisły Jarosław Królewski na Twitterze podkreślił, że wartość nowego sponsora wyceniania jest na 9 milardów funtów. „Nie muszę wspominać, że będzie to największa firma IT, która kiedykolwiek reklamowała się na strojach polskiej drużyny w historii” – napisał.
- Aveva jest globalną marką, numerem jeden w Polsce i na świecie w dziedzinie oprogramowania przemysłowego – mówi Stefan Życzkowski, prezes Astora, który współpracuje z tą firmą.
Nowe ogniwo w pakiecie sponsorskim Wisły
W poprzednim sezonie Astor był w Wiśle w „pakiecie” z Kawasaki Robotics, teraz przedłużono współpracę, z tym, że w tym duecie jest nowe ogniwo. Umowę podpisano na rok, jak podano – kwota w niej zawarta (dokładne dane to tajemnica handlowa) jest nieco wyższa niż była w poprzedniej. Astor zachował tytuł Oficjalnego Sponsora Wisły, jego logo będzie w materiałach promocyjnych, firma wynajmować też będzie jeden ze skyboxów na stadionie. Natomiast nazwa Avevy pojawi się na tylnej części koszulki, przy numerze.
Prezes Wisły Dawid Błaszczykowski, nie krył, że jest bardzo zadowolony z przedłużenia umowy. - Przez rok współpracy powstało wiele dobrych relacji, myślę, że każda strona miała korzyści biznesowe. To spowodowało, że możemy podpisać kolejną umowę. Z poważną firmą, nie tylko na krajowym podwórku, ale i w Europie. To kolejny krok w rozwoju, kredyt zaufania, który otrzymaliśmy od pan Stefana (Życzkowskiego, szefa Astora – przyp.) został wykorzystany, cieszymy, się że możemy dalej współpracować.
Życzkowski: - Kontrakt negocjowaliśmy 30 minut. To pierwszy tak poważny, który został zawarty tak szybko. To układ wygrana – wygrana – mówił.
Wisła Kraków ma nowego sponsora
- Dotychczasowa współpraca Wisły z firmą ASTOR przyniosła obu stronom wiele korzyści, a Kawasaki Robotics stało się jeszcze bardziej rozpoznawalne w kręgach niezwiązanych z technologią. Od nowego sezonu na trykotach meczowych "Białej Gwiazdy" piłkarze z R22 eksponować będą logo marki AVEVA - międzynarodowej firmy informatycznej notowanej na londyńskiej giełdzie. Jesteśmy dumni z podpisanej umowy i ogromnie cieszymy się z faktu, że przygotowania do nowej kampanii zaczynamy od tak dużego wydarzenia dla całej wiślackiej społeczności” - powiedział Dawid Błaszczykowski, prezes TS Wisła Kraków SA.
