https://gazetakrakowska.pl
reklama
MKTG SR - pasek na kartach artykułów

Homar - oto zabójcza broń Tesco. W kogo jest wymierzona?

pixabay.com
Tesco sprzedaje skorupiaki, by przyciągnąć do siebie klientów w okresie przedświątecznym.

Czyżby homar miał być zabójczą bronią w toczącej się na Wyspach wojnie cenowej między Tesco a dyskontową konkurencją z Niemiec?  - pyta " The Telegraph", na który powołuje się portal dlahandlu.pl.

Czytamy tam, że homary już od jakiegoś czasu sprzedaje w Wielkiej Brytanii Lidl i Aldi.  Wobec tego, homara nie mogło zabraknąć również w Tesco. Podpatruje konkurencję, która dzięki przystępnym cenom artykułów luksusowych przekonała do siebie więcej klientów z klasy średniej i tym samym zwiększyła swoje udziały w brytyjskim rynku do 10 proc. w porównaniu z 8.5 proc. z ubiegłego roku. -  czytamy na www.dlahandlu.pl.

Zobacz też: Polak zachwycił Anglików wpisem o ciężkim losie w Wielkiej Brytanii. Wpis robi furorę

Źródło: The Telegraph, dlahandlu.pl

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Biznes

Komentarze 1

Komentowanie zostało tymczasowo wyłączone.

Podaj powód zgłoszenia

B
Babcia Tekla
No proszę, luksusowy towar w Tesco , dla ludu, a zwyczajne ośmiorniczki u "Sowy", które za grosze kupuje się w "Biedronce" spędzają trollom sen z powiek i "kłują w oczy" lud, który w ocenach rzeczywiście bywa ciemny. To pokazuje jak skutecznie "ciemnym ludem" manipulować można.

Wybrane dla Ciebie

Za duże na MŚP, za małe na korporację. Unia stworzy nową kategorię firm

Za duże na MŚP, za małe na korporację. Unia stworzy nową kategorię firm

Metropolita krakowski z wizytą w Rzymie. Wiadomo, z kim się spotkał

Metropolita krakowski z wizytą w Rzymie. Wiadomo, z kim się spotkał

Wróć na gazetakrakowska.pl Gazeta Krakowska