21 z 85
Chociaż Hyundai Ioniq 5 nie przekonał mnie całkowicie do...
fot. Kamil Rogala

Hyundai Ioniq 5 77 kWh AWD 325 KM. Test, wrażenia z jazdy, zużycie energii, ceny i wyposażenie

Chociaż Hyundai Ioniq 5 nie przekonał mnie całkowicie do elektromobilności i nie uważam go za przełomowy model w tej kategorii, to jednak uważam, że może on zmienić perspektywę osób sceptycznie nastawionych do pojazdów elektrycznych. Ten samochód wyróżnia się na tle innych – jest obszerny, zapewnia wysoki komfort jazdy i może pozytywnie zaskoczyć swoją efektywnością oraz ekonomicznością, jeśli tylko ktoś ma bardzo spokojne usposobienie za kierownicą. Cyfrowe lusterka robią wrażenie i pasują do charakteru auta, ale tradycjonalistów mogą przyprawić o zawrót głowy. Dosłownie i w przenośni.

22 z 85
Chociaż Hyundai Ioniq 5 nie przekonał mnie całkowicie do...
fot. Kamil Rogala

Hyundai Ioniq 5 77 kWh AWD 325 KM. Test, wrażenia z jazdy, zużycie energii, ceny i wyposażenie

Chociaż Hyundai Ioniq 5 nie przekonał mnie całkowicie do elektromobilności i nie uważam go za przełomowy model w tej kategorii, to jednak uważam, że może on zmienić perspektywę osób sceptycznie nastawionych do pojazdów elektrycznych. Ten samochód wyróżnia się na tle innych – jest obszerny, zapewnia wysoki komfort jazdy i może pozytywnie zaskoczyć swoją efektywnością oraz ekonomicznością, jeśli tylko ktoś ma bardzo spokojne usposobienie za kierownicą. Cyfrowe lusterka robią wrażenie i pasują do charakteru auta, ale tradycjonalistów mogą przyprawić o zawrót głowy. Dosłownie i w przenośni.

23 z 85
Chociaż Hyundai Ioniq 5 nie przekonał mnie całkowicie do...
fot. Kamil Rogala

Hyundai Ioniq 5 77 kWh AWD 325 KM. Test, wrażenia z jazdy, zużycie energii, ceny i wyposażenie

Chociaż Hyundai Ioniq 5 nie przekonał mnie całkowicie do elektromobilności i nie uważam go za przełomowy model w tej kategorii, to jednak uważam, że może on zmienić perspektywę osób sceptycznie nastawionych do pojazdów elektrycznych. Ten samochód wyróżnia się na tle innych – jest obszerny, zapewnia wysoki komfort jazdy i może pozytywnie zaskoczyć swoją efektywnością oraz ekonomicznością, jeśli tylko ktoś ma bardzo spokojne usposobienie za kierownicą. Cyfrowe lusterka robią wrażenie i pasują do charakteru auta, ale tradycjonalistów mogą przyprawić o zawrót głowy. Dosłownie i w przenośni.

24 z 85
Chociaż Hyundai Ioniq 5 nie przekonał mnie całkowicie do...
fot. Kamil Rogala

Hyundai Ioniq 5 77 kWh AWD 325 KM. Test, wrażenia z jazdy, zużycie energii, ceny i wyposażenie

Chociaż Hyundai Ioniq 5 nie przekonał mnie całkowicie do elektromobilności i nie uważam go za przełomowy model w tej kategorii, to jednak uważam, że może on zmienić perspektywę osób sceptycznie nastawionych do pojazdów elektrycznych. Ten samochód wyróżnia się na tle innych – jest obszerny, zapewnia wysoki komfort jazdy i może pozytywnie zaskoczyć swoją efektywnością oraz ekonomicznością, jeśli tylko ktoś ma bardzo spokojne usposobienie za kierownicą. Cyfrowe lusterka robią wrażenie i pasują do charakteru auta, ale tradycjonalistów mogą przyprawić o zawrót głowy. Dosłownie i w przenośni.

Pozostało jeszcze 60 zdjęć.
Przewijaj aby przejść do kolejnej strony galerii.

Polecamy

Co za mecz Wieczystej! Karny "z kapelusza" i gol w doliczonym czasie gry

Co za mecz Wieczystej! Karny "z kapelusza" i gol w doliczonym czasie gry

To tutaj w Krakowie spotykają się mole książkowe. Na miejscu prawdziwe perełki!

To tutaj w Krakowie spotykają się mole książkowe. Na miejscu prawdziwe perełki!

Tutaj Kraków jeździł kiedyś na wakacje! Zobaczcie te tłumy nad Rabą

Tutaj Kraków jeździł kiedyś na wakacje! Zobaczcie te tłumy nad Rabą

Zobacz również

Co za mecz Wieczystej! Karny "z kapelusza" i gol w doliczonym czasie gry

Co za mecz Wieczystej! Karny "z kapelusza" i gol w doliczonym czasie gry

Małopolscy terytorialsi świętują siedem lat istnienia. Złożyli uroczystą przysięgę

Małopolscy terytorialsi świętują siedem lat istnienia. Złożyli uroczystą przysięgę