MKTG SR - pasek na kartach artykułów
4 z 4
Przeglądaj galerię za pomocą strzałek na klawiaturze. Po ostatnim zdjęciu przejdziesz na i.pl.
Poprzednie
Przejdź na i.pl
Przesuń w prawo aby przejść na i.pl
Przychylność dla marek postrzeganych jako etyczne częściej...
fot. Jakub Steinborn / Polska Press

Już niemal połowa polskich konsumentów przy wyborze kupowanych produktów uwzględnia, czy firmy są odpowiedzialne społecznie

Przychylność dla marek postrzeganych jako etyczne częściej deklarują osoby z wyższym wykształceniem (43%) i to kobiety, bardziej niż mężczyźni, doceniają taką postawę. Aż 47% ankietowanych konsumentek (vs 38% mężczyzn) zadeklarowało, że częściej sięga po marki, które postrzega jako etyczne. Mężczyźni (15%) z kolei są bardziej, niż kobiety (9%), skłonni do zaangażowania się w akcje społeczne, które uderzają w marki łamiące zasady etyki.

Zobacz również

Ciekawe imprezy w Zgierzu z okazji Światowego Dnia Roweru

Ciekawe imprezy w Zgierzu z okazji Światowego Dnia Roweru

Dzień Dziecka 2024 na wesoło. Najlepsze memy z dziećmi w roli głównej!

Dzień Dziecka 2024 na wesoło. Najlepsze memy z dziećmi w roli głównej!

Polecamy

Oto najnowsza atrakcja turystyczna Litwy: odkryj muzeum Stasysa

Oto najnowsza atrakcja turystyczna Litwy: odkryj muzeum Stasysa

Urbania Góra czeka na odkrywców Beskidu Wyspowego. Kto pokona 102 „wyspy”?

Urbania Góra czeka na odkrywców Beskidu Wyspowego. Kto pokona 102 „wyspy”?

Kiedy Adam Woronowicz ma kłopoty, to idzie do Boga

PLUS
Kiedy Adam Woronowicz ma kłopoty, to idzie do Boga