MKTG SR - pasek na kartach artykułów
3 z 3
Przeglądaj galerię za pomocą strzałek na klawiaturze. Po ostatnim zdjęciu przejdziesz na i.pl.
Poprzednie
Przejdź na i.pl
Przesuń w prawo aby przejść na i.pl
Każda firma powinna jak najszybciej wdrożyć zaawansowane...
fot. Aneta Żurek / Polska Press

Klient udostępnia dane, niekoniecznie osobowe, firma daje rabat. Takie relacje zyskują coraz więcej zwolenników [3.02.2022]

KR210508AZ_013.jpg

Każda firma powinna jak najszybciej wdrożyć zaawansowane działania w zakresie gromadzenia i analizy informacji o konsumentach w ramach tworzenia nowoczesnej kultury opartej na danych. Aby ułatwić konsumentom podjęcie decyzji o podzieleniu się z markami informacjami na swój temat, warto zaproponować im jakieś korzyści.

Zobacz również

Tygodniowy przegląd prasy w Żninie, (12.05-18.05.2024)

NOWE
Tygodniowy przegląd prasy w Żninie, (12.05-18.05.2024)

Tygodniowy przegląd prasy w Lubsku, (12.05-18.05.2024)

NOWE
Tygodniowy przegląd prasy w Lubsku, (12.05-18.05.2024)

Polecamy

Nie zamiatamy spraw pod dywan

Nie zamiatamy spraw pod dywan

Świątek i Sabalenka finałem w Rzymie tworzą historię. Dawno czegoś takiego nie było!

Świątek i Sabalenka finałem w Rzymie tworzą historię. Dawno czegoś takiego nie było!

Naciągali na... sportowe buty w sieci. Oszukali aż 160 osób

Naciągali na... sportowe buty w sieci. Oszukali aż 160 osób