
Nowe auto w garażu Kuby Wojewódzkiego: Porsche 911 GT2 RS!
Wysoka odporność hamulców PCCB na fading (utratę skuteczności w miarę wzrostu temperatury) sprzyja krótkim drogom hamowania i zwiększa bezpieczeństwo podczas hamowania z wysokich prędkości.
Ekstremalnie niska waga tarcz hamulcowych nie tylko zwiększa osiągi i ogranicza zużycie paliwa, ale zmniejsza też masę nieresorowaną.
Efekt: lepsza przyczepność, większy komfort jazdy, większa zwinność oraz udoskonalone prowadzenie.

Nowe auto w garażu Kuby Wojewódzkiego: Porsche 911 GT2 RS!
Podwójne wloty powietrza na tylnej pokrywie – tzw. ram-air – dostarczają powietrze do układu doładowania. W obudowie tylnego zderzaka 911 GT2 RS znalazły się duże wyloty powietrza. Cztery płetwy w tylnej części podwozia wzmacniają aerodynamiczny efekt dyfuzora.

Nowe auto w garażu Kuby Wojewódzkiego: Porsche 911 GT2 RS!
Masywne wloty powietrza aerodynamicznie ukształtowanego przedniego pasa zapewniają optymalne chłodzenie. Dodatkowe wyloty powietrza z przodu przedniej lotki wspierają dopływ powietrza do centralnej chłodnicy. Odchylając strumień powietrza, zapewniają one aerodynamiczną siłę docisku przedniej osi.
Wszystkie wloty powietrza są chronione kratami w kolorze tytanowym.

Nowe auto w garażu Kuby Wojewódzkiego: Porsche 911 GT2 RS!
Sześciotłoczkowe, aluminiowe, stałe zaciski typu monoblok z przodu oraz czterotłoczkowe, aluminiowe, stałe zaciski typu monoblok – wszystkie w kolorze żółtym – zapewniają bardzo wysokie, a przede wszystkim stałe ciśnienie w układzie hamulcowym podczas wytracania prędkości.