Kraków sparaliżowany, korki są niemal wszędzie [RELACJA]

    Kraków sparaliżowany, korki są niemal wszędzie [RELACJA]

    red.

    Gazeta Krakowska

    Aktualizacja:

    Nowe wiadomości: 0

    Wszystkie wiadomości: 20

    Najnowsza -

    ©Andrzej Banas / Polska Press

    Zamknięcie kluczowych ulic w Krakowie, wzmożony ruch samochodowy i zła pogoda. Wszystkie te czynniki spowodowały, że ruch w Krakowie został sparaliżowany. Na rondzie Grzegórzeckim robiły się także... zatory piesze. Zamknięcie ulicy Grzegórzeckiej w kierunku ulicy Dietla, Kopernika i trwające remonty spowodowały, że przejazd przez Kraków we wtorek był jednym wielkim horrorem. Korki tworzyły się nie tylko na głównych arteriach ale także na mniejszych ulicach. Swoje "trzy grosze" dorzucają kolizje. Zatory drogowe tworzyły się od samego rana. Popołudnie zapowiada się jeszcze gorzej.

    ©Andrzej Banas / Polska Press

    • Raport - godzina 20.20

      W mieście, poza aleją Powstania Warszawskiego, praktycznie już nie ma zatorów. Jak będzie wyglądał kolejny dzień? Mamy nadzieję, że będzie już spokojniej.

      Dobrej środy życzymy.

      • https://gazetakrakowska.pl/krakow-sparalizowany-korki-sa-niemal-wszedzie-relacja/rz/12543223/rw/143327
    • Potrącenie pieszego na Mackiewicza

      Według PKK na Mackiewicza napotkamy ogromne problemy

      • https://gazetakrakowska.pl/krakow-sparalizowany-korki-sa-niemal-wszedzie-relacja/rz/12543223/rw/143325
    • Fanpage "Utrudnienia na krakowskich drogach" donosi, że z uwagi na zatory w centrum Krakowa kierowcy mają problem aby wyjechać z... parkingu Galerii Krakowskiej.

      • https://gazetakrakowska.pl/krakow-sparalizowany-korki-sa-niemal-wszedzie-relacja/rz/12543223/rw/143323
    • Raport drogowy - godzina 19.30

      Sytuacja w mieście powoli się uspokaja. Poza jednym ciągiem ulic. Od 29 listopada, przez Wita Stwosza, Lubomirskiego, rondo Mogilskie i aleję Powstania Warszawskiego aż po rondo Grzegórzeckie mamy 2,5-kilometrowy nieprzerwany ciąg samochodów.


      • https://gazetakrakowska.pl/krakow-sparalizowany-korki-sa-niemal-wszedzie-relacja/rz/12543223/rw/143321
    • Raport - godzina 19.00

      W części miejsc zaczęło się przerzedzać. W dalszym ciągu największe korki spotkamy:

      • Niemal wszystkich ulicach (poza Lubicz) w okolicy Dworca Głównego
      • Alejach Trzech Wieszów w kierunku Wisły
      • Westerplatte w stronę Dworca Głównego
      • Wszystkich ulicach w kierunku ronda Grzegórzeckiego
      • Konopnickiej w obie strony

      • https://gazetakrakowska.pl/krakow-sparalizowany-korki-sa-niemal-wszedzie-relacja/rz/12543223/rw/143319
    • Raport - godzina 18.30

      "Coś drgnęło" - piszą czytelnicy. Zatory i korki w mieście jednak nie zniknęły, sznury aut na krakowskich ulicach w dalszym ciągu są tak duże, jak zazwyczaj w godzinach największego szczytu.

      • https://gazetakrakowska.pl/krakow-sparalizowany-korki-sa-niemal-wszedzie-relacja/rz/12543223/rw/143317
    • Raport z centrum Krakowa. Godzina 18.00

      O tej godzinie zwykle korki były już znacznie mniejsze. Nie tym razem. Centrum cały czas "czerwony"

      • https://gazetakrakowska.pl/krakow-sparalizowany-korki-sa-niemal-wszedzie-relacja/rz/12543223/rw/143315
    • Kierowcy, pasażerowie komunikacji miejskiej często pomstują na remonty i przebudowy, które obecnie trwają w Krakowie. Największe utrudnienia dla tych drugich powodują prace na ulicy Basztowej. Na jakim etapie są prace? Zobacz zdjęcia

      • https://gazetakrakowska.pl/krakow-sparalizowany-korki-sa-niemal-wszedzie-relacja/rz/12543223/rw/143313
    • Komentarz czytelnika

      Optymista :)

       

      • https://gazetakrakowska.pl/krakow-sparalizowany-korki-sa-niemal-wszedzie-relacja/rz/12543223/rw/143311
    • Zatrzymanie tramwajowe na Dietla

      Na Dietla w kierunku ronda Grunwaldzkiego NIE MA korków (to efekt zamknięcia Grzegórzeckiej).

      Mamy za to zatrzymania tramwajowe. Tramwaje jeżdżą objazdami

      • https://gazetakrakowska.pl/krakow-sparalizowany-korki-sa-niemal-wszedzie-relacja/rz/12543223/rw/143309

    Właśnie dodaliśmy nowe informacje. Kliknij, żeby zobaczyć wpis.

    Komentarze (41)

    Autor komentarza nie dodał zdjęcia
    Ok

    Maly0130 (gość)

    Nadgodziny trzeba robić;)

    Autor komentarza nie dodał zdjęcia
    :D

    Maly0130 (gość)

    Jak dobrze że mnie nie ma

    Autor komentarza nie dodał zdjęcia
    Dramat

    Victor (gość)

    To jest piździec! Jak można tak lekceważyć ludzi, studenci wrócili więc rozpierdolmy pół miasta a remonty oczywiście w systemie jednozmianowym, skoro ludzie raz za razem głosują na Majchra to niech...rozwiń całość

    To jest piździec! Jak można tak lekceważyć ludzi, studenci wrócili więc rozpierdolmy pół miasta a remonty oczywiście w systemie jednozmianowym, skoro ludzie raz za razem głosują na Majchra to niech się nie dziwią że ma ich w d**** i tak na niego zagłosują bo nie będzie na kogo, kolejne biurowce koło centrum powstają a infrastruktury brak, godzina kiedy biura kończą prace to godzina przeklęta.zwiń


    Autor komentarza nie dodał zdjęcia
    No limit

    Maly0130 (gość)

    Norma.. Dzisiaj się urodziłeś? Majchrowski nie zna nawet przepisów ruchu drogowego! Poznałem osobiście ściągając się z jego kierowcą który nie zna ograniczen.. pozdro dla głupoty. Ograniczenie do...rozwiń całość

    Norma.. Dzisiaj się urodziłeś? Majchrowski nie zna nawet przepisów ruchu drogowego! Poznałem osobiście ściągając się z jego kierowcą który nie zna ograniczen.. pozdro dla głupoty. Ograniczenie do 50 to nie 130 ale nie dał rady ;) leksus to słabe cacko zwiń

    Autor komentarza nie dodał zdjęcia
    Matoly w zikicie + arogancki prezydent = krakow

    Gosc (gość)

    Jedyny plus tego bajzlu jest taki ze mavhlosjki vel deweloper jacus nie ma szans na kolejną kadencję.
    Banda chamstwo nie douczonych,;koło politechniki to te matoly z zikitu może tylko przechodzili


    Autor komentarza nie dodał zdjęcia
    No limit

    Maly0130 (gość)

    Norma.. Dzisiaj się urodziłeś? Majchrowski nie zna nawet przepisów ruchu drogowego! Poznałem osobiście ściągając się z jego kierowcą który nie zna ograniczen.. pozdro dla głupoty. Ograniczenie do...rozwiń całość

    Norma.. Dzisiaj się urodziłeś? Majchrowski nie zna nawet przepisów ruchu drogowego! Poznałem osobiście ściągając się z jego kierowcą który nie zna ograniczen.. pozdro dla głupoty. Ograniczenie do 50 to nie 130 ale nie dał rady ;) leksus to słabe cacko zwiń

    Autor komentarza nie dodał zdjęcia
    Waze

    symz (gość)

    Warto też śledzić mapę Waze - na żywo podgląd dróg w Krakowie: https://www.waze.com/pl/livemap?lon=19.98774&lat=50.04288&zoom=12

    Autor komentarza nie dodał zdjęcia
    Trzeba

    olo (gość)

    Dlatego trzeba rezygnować z tramwajów. Jeden się psuje, wszystkie stoją. Trzeba zrobić realne buspasy i postawić na ekologiczne autobusy. Obniżyć ceny biletów, tak, żeby się opłacało jeździć...rozwiń całość

    Dlatego trzeba rezygnować z tramwajów. Jeden się psuje, wszystkie stoją. Trzeba zrobić realne buspasy i postawić na ekologiczne autobusy. Obniżyć ceny biletów, tak, żeby się opłacało jeździć komunikacją. Na obrzeżach dobrze skomunikowane parkingi. Zmniejszą się korki, zmniejszy się smog, ulice nie będą tak rozjeżdżane. zwiń


    Autor komentarza nie dodał zdjęcia
    Trzeba inwestować w metro

    - do olo (gość)

    Inwestycje w autobusy, to tak jakbyś postawił znowu na Jacka M. Co z tego że nakupił ekologiczne autobusy, jak w korkach są bezużyteczne. Owszem bus - pasy mogą pomóc ale tylko doraźnie , jak...rozwiń całość

    Inwestycje w autobusy, to tak jakbyś postawił znowu na Jacka M. Co z tego że nakupił ekologiczne autobusy, jak w korkach są bezużyteczne. Owszem bus - pasy mogą pomóc ale tylko doraźnie , jak aspiryna. Tym niewydolności organizmu nie wyleczysz.zwiń


    Autor komentarza nie dodał zdjęcia
    ?

    olo (gość)

    Na metro trzeba wydać gigantyczną kasę i czekać latami. Monitorowane buspasy oddzielone od jezdni można zrobić szybciej i dużo taniej, gdzie się da, w miejscu torowisk. I światła ustawione na...rozwiń całość

    Na metro trzeba wydać gigantyczną kasę i czekać latami. Monitorowane buspasy oddzielone od jezdni można zrobić szybciej i dużo taniej, gdzie się da, w miejscu torowisk. I światła ustawione na priorytet dla komunikacjizwiń

    Autor komentarza nie dodał zdjęcia
    Smog

    Jays (gość)

    A potem bedzie że duzy smog znajduje sie w krakowie :) Naj zabudowac przewiew w miescie a potem zakorkowac cale miasto BRAWO panie prezydencie :)

    Autor komentarza nie dodał zdjęcia
    Ciekawe

    Gosc (gość)

    Czy tramwaje w tunelach nie byly by duzo tansze od metra? Miasta duze musza miec transport zbiorowy pod ziemia,bezkolizyjny bo inaczej to katastrofa.


    Autor komentarza nie dodał zdjęcia
    Może być

    - (gość)

    System mieszany tj. lekkie metro, ważne żeby średnia prędkość takich pojazdów szynowych nie była mniejsza niż 36km/h. Dla porównania linia 50 KST v sr ma 23km/h, czyli nie spełnia nawet parametrów...rozwiń całość

    System mieszany tj. lekkie metro, ważne żeby średnia prędkość takich pojazdów szynowych nie była mniejsza niż 36km/h. Dla porównania linia 50 KST v sr ma 23km/h, czyli nie spełnia nawet parametrów szybkiego tramwaju który to liczy się od v śr. 24km/hzwiń

    Autor komentarza nie dodał zdjęcia
    Prżeciw faktom

    Staszek (gość)

    Nawet jak napisze 2x2=2+2 to i tak bedą łapki na nie !


    Autor komentarza nie dodał zdjęcia
    no!

    rzułf (gość)

    "Prżeciw" - dno dna...

    Autor komentarza nie dodał zdjęcia
    Samochody robią - za parasole

    Dzisiaj (gość)

    I średnia napełnienia w samochodzie 1,2 osób.


    Zdjęcie autora komentarza
    Zamiast 4 osoby.

    Zbigniew Rusek

    Jakby ta średnia wynosiła 4 osoby, to by korków nie było.

    Autor komentarza nie dodał zdjęcia
    A jak

    dfs (gość)

    A jaka ma być? Sam jeżdżę niemal 100% czasu sam. Musielibyśmy wprowadzić system, że ludzie na przystankach staliby z kartonami niczym autostopowicze.


    Autor komentarza nie dodał zdjęcia
    Wybujałe EGO "nowobogackich"

    anonim gal (gość)

    Jeździsz sam to na rower, albo do komunikacji. Ale pewnie "przecież jestem dyrektor firmy" mi nie wypada. "Ukończyłem super studia" i komunikacją, albo rowerem to żenada.

    Wszyscy co tak myślą, są...rozwiń całość

    Jeździsz sam to na rower, albo do komunikacji. Ale pewnie "przecież jestem dyrektor firmy" mi nie wypada. "Ukończyłem super studia" i komunikacją, albo rowerem to żenada.

    Wszyscy co tak myślą, są żenujący.

    Zarabiam grube pieniądze, a poruszam się komunikacją po mieście i jestem z tego dumny.zwiń


    Autor komentarza nie dodał zdjęcia
    Zejdź na ziemię

    Mirek (gość)

    To Twoje 1500 zł to nie są grube pieniądze...

    Autor komentarza nie dodał zdjęcia
    XD

    XD (gość)

    Co jeśli czyjaś praca polega na jeżdżeniu autem???? wpadłeś na to panie zarabiam dużo i jeżdże komunikacją? Moja taka jest i co mam zrobić? Może warto przesiąść się na autobus czy tramwaj i tak mam...rozwiń całość

    Co jeśli czyjaś praca polega na jeżdżeniu autem???? wpadłeś na to panie zarabiam dużo i jeżdże komunikacją? Moja taka jest i co mam zrobić? Może warto przesiąść się na autobus czy tramwaj i tak mam pracować...... Poza tym żenadą nie jest jeżdżenie autem do pracy tylko żenadą jest zaczynanie wszelakich remontów i ociąganie się z już istniejącymi w czasie gdy do Krakowa zjeżdża coraz więcej ludzi. Zamiast zrobić to co trzeba w wakacje gdzie aut w Krakowie jest dużo mniej to robi się to w czasie gdy zaczyna się szkoła i studia. zwiń

    PREMIERY

    SAMOCHODY UŻYWANE

    WARTO WIEDZIEĆ

    PRZEPISY

    PORADY