
logotyp Nike
Logotyp Nike ze słynnym hasłem reklamowym "Just do it" (ang. po prostu to zrób) został zamieniony na "just don't do it" (po prostu tego nie rób.
źródło: behance.net/JureTovrljan

logotyp piwa Corona
Na początku epidemii koronawirusa zadziwiającą popularność wyszukiwań w Google zyskało hasło "koronawirus piwo". Wszystko dlatego, że trunek nosi nazwę właśnie "Corona". W związku z tym grafik zażartował, umieszczając w miejscu marki piwa hasło: "need new name" (potrzebna nowa nazwa).
źródło: behance.net/JureTovrljan

logotyp Master Card
Zwykle połączone koła w logotypie Master Card po przeróbce zachowują bezpieczną odległość.
źródło: behance.net/JureTovrljan

logotyp NBA
Charakterystyczny koszykarz w logotypie NBA zmienił pozycję. W wersji Jure Tovrljana leży na tapczanie z laptopem.
źródło: behance.net/JureTovrljan