Darowizna ta to przeprosiny za kontrowersyjną grafię opublikowaną Instagramie napoju energetycznego. Zdjęcie środkowego palca z podpisem "1 sierpień. Dzień Pamięci. Chrzanić to co było, ważne to co będzie" wywołało skandal. Za kampanię reklamową odpowiedzialna jest firma J. Walter Thompson.
"Jako agencja odpowiedzialna za komunikację marki Tiger w social mediach, oficjalnie przepraszamy za przekroczenie granic dobrego smaku i naruszenie wartości historycznych, jakim było Powstanie Warszawskie.
Kreowanie silnie buntowniczego charakteru Tigera uśpiło naszą czujność, doprowadzając do niedopatrzenia w kontroli jakości komunikacji, czego efektem stało się naruszenie najwyższych wartości. Sytuację uważamy za niedopuszczalną i zostaną wyciągnięte konsekwencje. Naszą intencją nie było obrazić kogokolwiek, za co przepraszamy wszystkich, którzy poczuli się dotknięci efektem naszej pracy."
Podpisano - Beata Turlejska-Zduńczyk, prezes zarządu J. Walter Thompson.
Firma Maspex rozwiąza za porozumieniem stron umowę z J. Walter Thompson.
Follow https://twitter.com/gaz_krakowskaPanoramy Krakowa z lat 20. i 30. ubiegłego stulecia [ARCHIWA...
WIDEO: Magnes. Kultura Gazura - odcinek 16
Autor: Gazeta Krakowska, Dziennik Polski, Nasze Miasto