
TE MODELE SAMOCHODÓW ZYSKUJĄ NA WARTOŚCI >>>
Jeśli posiadasz taki samochód, dobrze zastanów się, zanim go sprzedasz

Alfa Romeo GTV (1993 - 2004)
Alfa Romeo GTV była dostępna z cztero- lub sześciocylindrowym silnikiem benzynowym. Chociaż model z silnikiem czterocylindrowym wyróżniał się zwinnością, najbardziej wartościową wersją GTV była ta wyposażona we wspaniałą sześciocylindrową jednostkę Busso.
Silnik to główny czynnik wpływający na znaczny wzrost ceny Alfy Romeo GTV. Chociaż, jak większość włoskich samochodów, jej wartość nie rośnie w tym samym tempie, co jej niemieckich odpowiedników, dobrze utrzymane egzemplarze są dziś wyceniane na ponad 30 000 euro.
Jak pokazują badania historii pojazdów przeprowadzonych przez CarVertical, 29% z tych samochodów miało różne usterki, które mogą wpływać na ich działanie.

Audi V8 (1988 - 1993)
Przed pojawieniem się Audi A8, to Audi V8 było przez krótki czas flagowym modelem firmy.
Ten elegancki sedan był dostępny tylko z silnikiem V8, który wyróżniał ten typ. Niektóre z mocniejszych modeli miały również manualne, sześciobiegowe skrzynie biegów.
Audi V8 stworzyło podwaliny pod dzisiejszą firmę, producenta samochodów z najwyższej półki i bezpośredniego rywala zarówno BMW, jak i Mercedes-Benz. Co więcej, Audi V8 jest znacznie rzadsze niż jego odpowiedniki, więc nic dziwnego, że wartość tego luksusowego sedana zaczęła rosnąć.
Według raportów CarVertical dotyczących historii pojazdów, 9% testowanych modeli wykazywało usterki, a 18% miało sfałszowany przebieg.

BMW 540i (1992 - 1996)
Wariant ośmiocylindrowy był dostępny tylko przez kilka lat. W związku z tym, jest znacznie rzadszy i znacznie bardziej okazjonalny w Europie i Stanach Zjednoczonych niż BMW M5. Co więcej, moc jednostki V8 jest bardzo podobna do tej z BMW M5.
Najbardziej przyjemnym aspektem tego modelu jest jego przystępność cenowa; podczas gdy wartość BMW M5 poszybowała w górę, 540i jest znacznie tańsze, ale nie potrwa to długo.