
Jaguar XK8 (1996 - 2006)
Jaguar XK8 zadebiutował w latach 90-tych, występował jako coupe lub kabriolet. Oferował różne pojemności silnika i udogodnienia, aby sprostać potrzebom większość właścicieli XK.
Przygotuj się na wydatek od co najmniej 15 000 do 20 000 euro za dobrze utrzymane, zadbane auto.
Jaguar XK-R, który jest bardzo pożądany przez entuzjastów motoryzacji, kosztuje natomiast jeszcze więcej.
Jak wskazują badania historii pojazdów przeprowadzonych przez carVertical, w 29% samochodów wystąpiły wady, a 18% miało sfabrykowany przebieg.

Land Rover Defender (Seria I, Seria II)
Land Rover nie ukrywał, że pierwsze generacje SUV-a Defender zostały zaprojektowane jako wielofunkcyjny, praktyczny pojazd dla osób z gospodarstwami rolnymi.
Jego podstawowa konstrukcja i zdolność do pokonywania wszelkich możliwych przeszkód sprawiły, że Land Rover Defender zyskał status bardzo sprawnego samochodu terenowego.
Dziś wartość Serii I i Serii II może zaskoczyć wiele osób. Na przykład, SUV-y, które miały dobre i złe dni, są obecnie warte od 10 000 do 15 000 euro, podczas gdy te, które zostały odrestaurowane lub były używane minimalnie, są często warte ponad 30 000 euro.
Według badań historii pojazdów przeprowadzonych przez carVertical, 15% tych aut doświadczyło problemów, a 2% miało sfałszowany przebieg.

Mercedes-Benz E300, E320, E420 (1992 - 1996)
Najbardziej wartościowe W124 były oznaczone jako 500E lub E500 (w zależności od roku produkcji).
Analiza kontroli historii samochodów CarVertical wykazała, że 14% z tych aut miało różne usterki, a w 5% sfałszowano przebieg.

Saab 9000 CS Aero (1993 - 1997)
Saab 9000 CS Aero dołączył do procesu produkcyjnego pod koniec i w ostatnim roku był uważany za szczytowe osiągnięcie serii Saab 9000.
Saab 9000 CS Aero to dość rzadki samochód w dzisiejszych czasach. Choć Saab nie ujawnił, ile ich wyprodukował, ten konkretny model może być solidną inwestycją.
Analiza kontroli historii samochodów przeprowadzonej przez CarVertical wykazała, że 8% z nich miało poważne lub drobne usterki.