45 z 48
Mercedes EQA nie przekonał mnie do elektromobilności i na...
fot. Kamil Rogala

Mercedes EQA 300 4MATIC 66,5 kWh 228 KM. Test, wrażenia z jazdy, zużycie energii, ceny i wyposażenie

Mercedes EQA nie przekonał mnie do elektromobilności i na pewno nie jest kamieniem milowym w tej dziedzinie, ale jeśli ktoś jest sceptycznie nastawiony do takich aut, ten samochód, jako jeden z nielicznych, może zmienić podejście. Z jednej strony prezentuje się dość normalnie, jest zwrotny, wygodny i świetnie wyposażony, w mieście świetnie sobie radzi i to jest jego żywioł. W trasie również da radę, ale wtedy zużycie energii – jak w większości elektryków – daje się we znaki. Odpowiednia konfiguracja robi z niepozornego EQA naprawdę świetnie wyglądającą propozycję jako drugie auto do miasta z segmentu premium.

46 z 48
Mercedes EQA nie przekonał mnie do elektromobilności i na...
fot. Kamil Rogala

Mercedes EQA 300 4MATIC 66,5 kWh 228 KM. Test, wrażenia z jazdy, zużycie energii, ceny i wyposażenie

Mercedes EQA nie przekonał mnie do elektromobilności i na pewno nie jest kamieniem milowym w tej dziedzinie, ale jeśli ktoś jest sceptycznie nastawiony do takich aut, ten samochód, jako jeden z nielicznych, może zmienić podejście. Z jednej strony prezentuje się dość normalnie, jest zwrotny, wygodny i świetnie wyposażony, w mieście świetnie sobie radzi i to jest jego żywioł. W trasie również da radę, ale wtedy zużycie energii – jak w większości elektryków – daje się we znaki. Odpowiednia konfiguracja robi z niepozornego EQA naprawdę świetnie wyglądającą propozycję jako drugie auto do miasta z segmentu premium.

47 z 48
Mercedes EQA nie przekonał mnie do elektromobilności i na...
fot. Kamil Rogala

Mercedes EQA 300 4MATIC 66,5 kWh 228 KM. Test, wrażenia z jazdy, zużycie energii, ceny i wyposażenie

Mercedes EQA nie przekonał mnie do elektromobilności i na pewno nie jest kamieniem milowym w tej dziedzinie, ale jeśli ktoś jest sceptycznie nastawiony do takich aut, ten samochód, jako jeden z nielicznych, może zmienić podejście. Z jednej strony prezentuje się dość normalnie, jest zwrotny, wygodny i świetnie wyposażony, w mieście świetnie sobie radzi i to jest jego żywioł. W trasie również da radę, ale wtedy zużycie energii – jak w większości elektryków – daje się we znaki. Odpowiednia konfiguracja robi z niepozornego EQA naprawdę świetnie wyglądającą propozycję jako drugie auto do miasta z segmentu premium.

Przewijaj aby przejść do kolejnej strony galerii.

Zobacz również

Piękny budynek w centrum Zakopanego niszczeje. Nie ma pomysłu na dawne sanatorium?

Piękny budynek w centrum Zakopanego niszczeje. Nie ma pomysłu na dawne sanatorium?

Centrum kultury i sportu przy Błoniach. Czego jeszcze tam brakuje?

O TYM SIĘ MÓWI
Centrum kultury i sportu przy Błoniach. Czego jeszcze tam brakuje?

Polecamy

Kraków w żałobie po śmierci Tomasza Soleckiego. Msze w intencji zamordowanego lekarza

Kraków w żałobie po śmierci Tomasza Soleckiego. Msze w intencji zamordowanego lekarza

Nie zdążą na majówkę. Kiedy otwarcie nowej ścieżki w koronach drzew pod Tatrami?

Nie zdążą na majówkę. Kiedy otwarcie nowej ścieżki w koronach drzew pod Tatrami?

Stolica kwitnących sadów zamieniła się w bajeczną krainę. Jak tu pięknie!

Stolica kwitnących sadów zamieniła się w bajeczną krainę. Jak tu pięknie!