MKTG SR - pasek na kartach artykułów
3 z 5
Przeglądaj galerię za pomocą strzałek na klawiaturze
Poprzednie
Następne
Przesuń zdjęcie palcem
Mówiąc najprościej – chodzi o to, by np. zabierzowska firma...
fot. Marcin Makówka

Nasze Smaki i Pilos na celowniku. Rząd uderzy w Biedronkę i Lidla, by wzmocnić polskie marki i polskich producentów. Czy to dobry pomysł?

Mówiąc najprościej – chodzi o to, by np. zabierzowska firma Foodcare nie musiała wytwarzać dla Biedronki budyniów i galaretek pod (należącą do tej sieci) marką Nasz Deser, tylko dostarczała tam te produkty pod swoją marką, np. Gellwe. Taką „ochroną” mieliby być objęci wszyscy polscy producenci – nie tylko żywności, ale i chemii gospodarczej, bo w tym segmencie sieci handlowe też stworzyły i nadal tworzą marki własne. – To dobry pomysł. Polska winna mieć marki tak silne, jak Coca-Cola, a ekspansja marek własnych sieci utrudnia ich tworzenie – uważa Wiesław Włodarski, prezes Foodcare.

Zobacz również

Obnażyła swoją pierś! 28-latka jest jedną z najpiękniejszych kobiet na ziemi!

NOWE
HIT DNIA
Obnażyła swoją pierś! 28-latka jest jedną z najpiękniejszych kobiet na ziemi!

Poznaliśmy zwycięzców XXXiX Turnieju Szachowego im Tadeusza Maczugi w Ujkowicach

Poznaliśmy zwycięzców XXXiX Turnieju Szachowego im Tadeusza Maczugi w Ujkowicach

Polecamy

7 najtańszych aquaparków w Europie. Nawet połowę taniej niż w Polsce!

7 najtańszych aquaparków w Europie. Nawet połowę taniej niż w Polsce!

W weekend strażnicy miejscy mieli pełne ręce roboty. Posypały się mandaty

W weekend strażnicy miejscy mieli pełne ręce roboty. Posypały się mandaty

W oczekiwaniu na nabór o dopłaty do zbóż: co przygotować i dołączyć do wniosku?

W oczekiwaniu na nabór o dopłaty do zbóż: co przygotować i dołączyć do wniosku?