MKTG SR - pasek na kartach artykułów
2 z 5
Przeglądaj galerię za pomocą strzałek na klawiaturze
Poprzednie
Następne
Przesuń zdjęcie palcem
Polski producent ma wybór: sprzedawać 10 tysięcy jogurtów...
fot. Wojciech Wojtkielewicz

Nasze Smaki i Pilos na celowniku. Rząd uderzy w Biedronkę i Lidla, by wzmocnić polskie marki i polskich producentów. Czy to dobry pomysł?

Polski producent ma wybór: sprzedawać 10 tysięcy jogurtów dziennie w swoim macierzystym regionie, czy milion w całym kraju i drugi milion na eksport. Współpraca z sieciami pozwala mu rozszerzyć produkcję i urosnąć. Z drugiej strony – nie zarabia na tym, na czym w świecie zarabia się najlepiej – czyli swojej silnej marce. Nie wzmacnia też w żaden sposób wizerunku własnego kraju, jako miejsca powstawania oryginalnych, ciekawych, dobrych produktów.

Zobacz również

Akcja CBA. Wśród szesnastu zatrzymanych jest burmistrz Sokółki

NOWE
Akcja CBA. Wśród szesnastu zatrzymanych jest burmistrz Sokółki

Znamy składy obwodowych komisji wyborczych w Przemyślu na eurowybory [SKŁADY]

Znamy składy obwodowych komisji wyborczych w Przemyślu na eurowybory [SKŁADY]

Polecamy

Członkinie partii Razem przedstawiły w Krakowie postulaty pracownicze

Członkinie partii Razem przedstawiły w Krakowie postulaty pracownicze

Włosy lśnią jak tafla. Domowa laminacja włosów nabłyszcza i pielęgnuje za grosze

Włosy lśnią jak tafla. Domowa laminacja włosów nabłyszcza i pielęgnuje za grosze

Uwaga na fałszywą stronę największego polskiego banku!

NOWE FAKTY
Uwaga na fałszywą stronę największego polskiego banku!