Polskie stoisko było największym i jednym z najczęściej odwiedzanych. Nie zabrakło pokazów i degustacji dań przygotowanych przez szefa kuchni Artura Moroza. Na nasz drób skusiła się m.in. Hồ Thị Kim Thoa - podsekretarz stanu w ministerstwie przemysłu i handlu. Celem promocji było mięso, ale też system jakości QAFP (Quality Assurance for Food Products).
- Jesteśmy mile zaskoczeni, że nasza oferta spotkała się z tak pozytywnym odbiorem w Wietnamie. Widzimy duży potencjał tego rynku, i jesteśmy przekonani, że prowadzone działania przyniosą realne efekty w kierunku wzrostu eksportu. Spotkania, które mieliśmy okazję tu odbyć, pozwoliły nam lepiej poznać oczekiwania odbiorców i specyfikę tego rynku - relacjonuje Łukasz Dominiak, drektor generalny Krajowej Izby Drobiarstwa - Izba Gospodarcza.
Udział w targach w Ho Chi Minh był pierwszą z akcji zaplanowanych na kolejne trzy lata w Wietnamie. Kolejne spotkanie - jesienią. Akcje promocyjne są finansowane z puli unijnej kampanii Europejski drób - w jakości siła. Kampania jest również prowadzona w Chinach, Hongkongu i Zjednoczonych Emiratach Arabskich.


Źródło: KRD-IG