Tarnów kusił "ciepłem", preclem oraz taninówką. Dla zwiedzających przygotowano niemieckojęzyczne foldery, mapki i ulotki. Zainteresowanie, wśród potencjalnych zmotoryzowanych turystów, wzbudzała informacja o szybkim dojeździe do Tarnowa autostradą A4.
W tegorocznej edycji targów udział wzięło blisko 11 000 wystawców z 188 krajów. Organizatorzy zarejestrowali blisko 110 000 zwiedzających z czego 43% pochodziło z zagranicy. Ponadto 100 ministrów turystyki i sekretarzy stanu z całego świata wizytowało hale Messe Berlin.
Tegoroczna promocja Tarnowa w Berlinie była opłacona ze środków zewnętrznych: Polskiej i Małopolskiej Organizacji Turystycznej oraz
Województwa Małopolskiego. Targi, to nie tylko wzmacnianie wizerunki miasta ale i konkretne efekty. Po targach zwiększa się ruch na stronie internetowej, zauważalne jest zainteresowanie miastem ze strony zarówno turystów indywidualnych, dziennikarzy jak i touroperatorów. Wielokrotnie w siedzibie TCI na rynku pojawiały się osoby, które w ręce trzymały materiały zabrane na targach w Paryżu, Mediolanie czy Berlinie.
W tym roku Tarnów promował się już w Łodzi, Wiedniu i Mediolanie, w marcu będziemy obecni w Katowicach i Paryżu a w kwietniu w Warszawie. Promocja zagraniczna realizowana jest wspólnie z miastem Kraków i MOT a krajowa z Powiatem Tarnowskim.
Codziennie rano najświeższe informacje z Krakowa prosto na Twoją skrzynkę e-mail. Zapisz się do newslettera!
"Gazeta Krakowska" na Twitterze i Google+
