https://gazetakrakowska.pl
reklama
MKTG SR - pasek na kartach artykułów

Uczestnik znanego show Polsatu, zginął na drodze S5 Wrocław - Poznań. Samochód został zmiażdżony! Prawdziwy koszmar!

Jerzy Wójcik
Opracowanie:
Tragiczny wypadek na S5 Wrocław - Poznań. Bus, którym jechał gwiazdor Polsatu, został zmiażdżony między dwoma tirami
Tragiczny wypadek na S5 Wrocław - Poznań. Bus, którym jechał gwiazdor Polsatu, został zmiażdżony między dwoma tirami Wielkopolska Policja
Tragiczny w skutkach wypadek na drodze ekspresowej S5 Wrocław - Poznań. Kilka dni temu, w pobliżu Kościana w Wielkopolsce, zderzyło się aż pięć samochodów, trzy ciężarówki i dwa samochody dostawcze. Jeden z busów dostał się między dwa tiry i został dosłownie zmiażdżony. Na zdjęciach udostępnionych przez wielkopolską policję wygląda to koszmarnie! Jak się okazało, tym samochodem jechał Piotr Zabawski. Stolarz z Warszawy, który ostatnio dał się poznać jako gwiazdor popularnego show telewizji Polsat. 40-latek zginął na miejscu.

Uczestnik znanego show Polsatu, zginął na drodze S5 Wrocław - Poznań

W koszmarnym wypadku na drodze ekspresowej S5 Wrocław - Poznań, zginął Piotr Zabawski, 40-latek znany z polsatowskiego "Ninja Warrior Polska". Z auta, którym jechał gwiazdor Polsatu, niewiele zostało, po tym jak dostało się ono między dwa samochody ciężarowe.

Auta zderzały się jeden po drugim, Piotr Zabawski prowadzący dostawczego Renaulta, był przedostatnim uczestniczącym w tym karambolu. Za nim znajdował się jeszcze tir prowadzony przez kierowcę z powiatu rawickiego. To on nie zdążył wyhamować i z potężnym impetem wjechał w busa marki Ranault, który wbił się jeszcze w poprzedzający go samochód ciężarowy. Najcięższe obrażenia odniósł Piotr Zabawski oraz kierowca ostatniego samochodu. Gwiazdor Ninja Warrior Polska, z bardzo ciężkimi obrażeniami, został zabrany śmigłowcem LPR do szpitala. Zmarł kilka godzin po wypadku.

Policja - wstępnie - jako winnego całego karambolu wskazała rannego kierowcę ostatniego tira. Rodzina Piotra Zabawskiego potwierdziła śmierć 40-latka, przyznając w rozmowie z "Faktem", że jego auto zostało kompletnie zmiażdżone.

- Zginął w wypadku samochodowym. Tir wjechał w niego, a on uderzył w samochód ciężarowy, który stał przed nim. Auto Piotra zostało zmiażdżone — powiedziała dziennikowi "Fakt" osoba z rodziny mężczyzny.

Miłośnicy polsatowskiego "Ninja Warrior Polska" zapamiętają Piotra Zabawskiego jako świetnie przygotowanego zawodnika, stolarza z Warszawy. Jak wielu uczestników tego programu, mierzył się on z wymagającym torem przeszkód, wykazując się wielką ambicją i przygotowaniem.

O śmierci Piotra Zabawskiego informuje także Biegun Ninja Team: - Dziękujemy Ci Piotrze za to, że byłeś z nami - w naszych sercach pozostaniesz na zawsze - piszą na swoim profilu na portalu Facebook.

Już wiadomo, że pogrzeb Piotra Zabawskiego odbędzie się 17 października (w najbliższy wtorek) o godz. 14, na warszawskich Powązkach.

Tragiczny wypadek na S5 Wrocław - Poznań. Bus, którym jechał gwiazdor Polsatu, został zmiażdżony między dwoma tirami

Uczestnik znanego show Polsatu, zginął na drodze S5 Wrocław ...

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Wypadki

Komentarze 9

Komentowanie zostało tymczasowo wyłączone.

Podaj powód zgłoszenia

B
Bres
Dot.remontu mostow Sikorskiego we Wroclawiu. Mosty powinny byc poszerzone o jezdnie i chodniki po obu stronach przesel, lub przesuniete na lewo lub prawo budowa blizniaczego mostu odpowiednio po prawej lub lewej jego stronie.
H
Hy Hy Hy Hy Hy Hy Hy
Dzban od tirów szaleje

Twoje gadanie i pisanie tych bzdur jest tyle warte co mój poranny stolec

Hy Hy Hy Hy Hy Hy Hy
w
www.tirynatory.pl
13 października, 12:27, www.tirynatory.pl:

Kiedy się w końcu Policja czy ITD na poważnie zabierze za tych wszystkich głupków w tirach. Dlatego należy porządnie wypałować kierowcę tira plus solidny mandat za blokowanie ruchu. A jak się coś nie podoba to niech spada na tory albo do rowu. Jak zdechnie to trudno, najwyżej przyjedzie po niego śmieciarka, przynajmniej nikt już nie zginie. Zaraz się pewnie odezwą błazny które wolą spać w budzie i sikać na koło. Jakie to oni mają poświęcenie i kto dowiezie jedzenie do sklepu. Odpowiedź krótka - dostawca! Logistyka poradzi sobie bez tirów i tępych jak papier toaletowy tirowców. Pytanie czy tirowcy dadzą sobie radę bez logistyki? Zdechną wtedy jak mysz pod płotem. Dlatego nieustannie apeluję TIRy na TORy wynocha!!

Stop - cenzurze!

P
PoRD
12 października, 21:41, PoRD:

No to się na następny raz nauczy utrzymywać odstęp od poprzednika, a nie oszczędzać paliwo za d*pą tira.Jakby był odpowiednio daleko, to by może i dostał w tył od zagapionego za nim, ale nie ma wafla, żeby go wgniotło w tego z przodu.

13 października, 8:39, Beka z ciebie:

Piedrolisz przygłupie

Powiadasz? A skąd się furgonetka wzięła między tirami, co? Smęcenie, że jechał bezpieczne 50 metrów za poprzednikiem i tir z tyłu pchał go cały ten kawałek możesz sobie od razu darować, łosiu.

T
Tiry na tory.
Tiry na tory, sorry. Ilu ludzi jeszcze musi zginąć, żeby został ograniczony transport drogowy na rzecz kolejowego i mikrodystrybucji lokalnej. Tiry na tory.
.....
13 października, 8:42, Precz z Tirami!:

Brawo! Znowu T.I.R w akcji! Co on tam robił?

Szlak kolejowy zawiało śniegiem? Zbadać okoliczności i ukarać winnych.

Tiry już dawno powinny zniknąć z polskich dróg i autostrad!

Ooooo dzbanie a co ty tu robisz

Znowu nawiałeś z psychiatryka

Zastanawiam się jakimi dzbanami musieli być twoi starzy aby takiego de bi la spłodzić

D
Dwa promile i w drogę
Nie ważne kto zginął ale tych po je bów z tirów to bym wysyłał na bezrobocie za jazdę na zderzaku.

I nie ważne czy to A4 czy jakaś inna eska zawsze i wszędzie widać dzbanów jadą[wulgaryzm]h jeden za drugim 100 km/h w odległości 5 na może 10 metrów. Pierwszy wali w heble a czterech z tyłu wali w niego.

Łapać i karać pierwszym razem 5kpln mandatu za drugim razem zabierać PJ
G
Gość
Tachografy inteligentne w TIR

Od 2017 r. kierowcy ciężarówek będą mogli korzystać z bardziej nowoczesnych tachografów. W przyjętym we wtorek pakiecie KE proponuje wprowadzenie na rynek tachografów zgranych

z satelitami nawigacyjnymi i zastąpienie kart do tachografów zawodowym prawem jazdy kierowcy.

"Komisja ds. transportu PE zaproponowała, by każda ciężarówka, stara czy nowa, musiała być do 2020 roku wyposażona w inteligentny tachograf" - oświadczyła europosłanka Silvia-Adriana Ticau, która przygotowała projekt rezolucji ustawodawczej przyjętej przez PE.

KE planowała wprowadzenie na rynek UE tachografów podłączonych do systemu naprowadzania przez satelitę, czyli odpowiednika GPS. Europarlament dodatkowo zaproponował, by do rejestrowanych danych doszła informacja o rozpoczęciu i zakończeniu podróży. Tachografy mogłyby też rejestrować wagę pojazdu, zaś w dalszej przyszłości - być wyposażone w dodatkowe funkcje.
G
Gość
W marcu 2011 r. Komisja Europejska zaaprobowała do wdrożenia strategię (Transport 2050) konkurencyjnego systemu transportu, który zwiększy mobilność, usunie główne bariery w kluczowych obszarach i spowoduje wzrost zatrudnienia. W tym samym czasie padły propozycje, aby - do roku 2050 - znacznie ograniczyć zależność Europy od importu ropy i zredukować emisję dwutlenku węgla w transporcie o 60%. Stąd w białej księdze transportu pojawił się podtytuł: "W kierunku konkurencyjnego i zasobooszczędnego systemu transportu

 

Biała Księga Transportu formułuje 10 strategicznych celów. Poniżej przedstawione zostały cztery z nich, będące głównym celem projektu TRANSFORuM:

Cel nr 1: Zmniejszenie o połowę liczby samochodów o napędzie konwencjonalnym w transporcie miejskim do 2030 r.; eliminacja ich z miast do 2050 r.; osiągnięcie zasadniczo wolnej od emisji CO2 logistyki w dużych ośrodkach miejskich do 2030r. (cel 1 projektu);

 Cel nr 3: Do 2030 r. 30 % drogowego transportu towarów na odległościach większych niż 300 km należy przenieść na inne środki transportu, np. kolej lub transport wodny, zaś do 2050 r. powinno to być ponad 50 % tego typu transportu. Osiągnięcie tego celu będzie wymagało odpowiedniej infrastruktury (cel 2 projektu).

 Cel nr 4: Ukończenie szybkiej europejskiej sieci kolejowej do 2050 r. Trzykrotny wzrost istniejącej sieci szybkich kolei do 2030 r. oraz zachowanie gęstej sieci kolejowej we wszystkich państwach członkowskich. Do 2050 r. większa część ruchu pasażerskiego na średnie odległości powinna odbywać się koleją (cel 3 projektu).

Cel nr 8: Do 2020 r. ustanowienie ram europejskiego systemu informacji, zarządzania i płatności w zakresie transportu multimodalnego (cel 4 projektu).
Polecane oferty
* Najniższa cena z ostatnich 30 dniMateriały promocyjne partnera
Wróć na gazetakrakowska.pl Gazeta Krakowska