13 z 39
Nie oszukujmy się. Opłacalność zakupu Volkswagena Golfa...
fot. Kamil Rogala

Volkswagen Golf eHybrid

Nie oszukujmy się. Opłacalność zakupu Volkswagena Golfa eHybrid istnieje przede wszystkim wtedy, gdy mamy możliwość doładowywania baterii w optymalnych warunkach cenowych np. w domu w taryfie nocnej, w pracy itp. Wtedy oszczędności związane z możliwością pokonywania do 40-50 kilometrów dziennie tylko na energii elektrycznej mogą być wymierne w dłuższej perspektywie. Ale jeśli ktoś mieszka w bloku i/lub bez możliwości doładowywania, porównywalna wersja z silnikiem 1.5 eTSI EVO będzie równie oszczędna, a do tego zdecydowanie tańsza – wersja Style (taka sama, jak testowana) kosztuje 129 690 złotych.

14 z 39
Nie oszukujmy się. Opłacalność zakupu Volkswagena Golfa...
fot. Kamil Rogala

Volkswagen Golf eHybrid

Nie oszukujmy się. Opłacalność zakupu Volkswagena Golfa eHybrid istnieje przede wszystkim wtedy, gdy mamy możliwość doładowywania baterii w optymalnych warunkach cenowych np. w domu w taryfie nocnej, w pracy itp. Wtedy oszczędności związane z możliwością pokonywania do 40-50 kilometrów dziennie tylko na energii elektrycznej mogą być wymierne w dłuższej perspektywie. Ale jeśli ktoś mieszka w bloku i/lub bez możliwości doładowywania, porównywalna wersja z silnikiem 1.5 eTSI EVO będzie równie oszczędna, a do tego zdecydowanie tańsza – wersja Style (taka sama, jak testowana) kosztuje 129 690 złotych.

15 z 39
Nie oszukujmy się. Opłacalność zakupu Volkswagena Golfa...
fot. Kamil Rogala

Volkswagen Golf eHybrid

Nie oszukujmy się. Opłacalność zakupu Volkswagena Golfa eHybrid istnieje przede wszystkim wtedy, gdy mamy możliwość doładowywania baterii w optymalnych warunkach cenowych np. w domu w taryfie nocnej, w pracy itp. Wtedy oszczędności związane z możliwością pokonywania do 40-50 kilometrów dziennie tylko na energii elektrycznej mogą być wymierne w dłuższej perspektywie. Ale jeśli ktoś mieszka w bloku i/lub bez możliwości doładowywania, porównywalna wersja z silnikiem 1.5 eTSI EVO będzie równie oszczędna, a do tego zdecydowanie tańsza – wersja Style (taka sama, jak testowana) kosztuje 129 690 złotych.

16 z 39
Nie oszukujmy się. Opłacalność zakupu Volkswagena Golfa...
fot. Kamil Rogala

Volkswagen Golf eHybrid

Nie oszukujmy się. Opłacalność zakupu Volkswagena Golfa eHybrid istnieje przede wszystkim wtedy, gdy mamy możliwość doładowywania baterii w optymalnych warunkach cenowych np. w domu w taryfie nocnej, w pracy itp. Wtedy oszczędności związane z możliwością pokonywania do 40-50 kilometrów dziennie tylko na energii elektrycznej mogą być wymierne w dłuższej perspektywie. Ale jeśli ktoś mieszka w bloku i/lub bez możliwości doładowywania, porównywalna wersja z silnikiem 1.5 eTSI EVO będzie równie oszczędna, a do tego zdecydowanie tańsza – wersja Style (taka sama, jak testowana) kosztuje 129 690 złotych.

Pozostały jeszcze 22 zdjęcia.
Przewijaj aby przejść do kolejnej strony galerii.

Polecamy

Tarnów wchodzi do gry Monopoly i będzie miał własną jej wersję

Tarnów wchodzi do gry Monopoly i będzie miał własną jej wersję

Matura rozszerzona z fizyki 2025. Mamy arkusz CKE

Matura rozszerzona z fizyki 2025. Mamy arkusz CKE

Groźne wypadki pod Krakowem. Zderzenie dwóch aut z ciężarówką. Obwodnica pełna drewna

Groźne wypadki pod Krakowem. Zderzenie dwóch aut z ciężarówką. Obwodnica pełna drewna

Zobacz również

Groźne wypadki pod Krakowem. Zderzenie dwóch aut z ciężarówką. Obwodnica pełna drewna

Groźne wypadki pod Krakowem. Zderzenie dwóch aut z ciężarówką. Obwodnica pełna drewna

To będzie szybka i malownicza trasa w Beskidy. Pierwszy odcinek S1 na finiszu!

To będzie szybka i malownicza trasa w Beskidy. Pierwszy odcinek S1 na finiszu!