Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

60 Sekund Biznesu: Zakaz handlu pozytywnie wpłynął na ecommerce

Maciej Badowski AIP
123RF
Niewątpliwie wprowadzenie zakazu handlu wpłynęło na zwyczaje zakupowe Polaków. Przed wprowadzeniem zakazu, osoby te często spędzały niedziele na zakupach w centrach handlowych. Ruch przeniósł się do internetu?

- Pierwsze dane które obserwujemy wspólnie ze sklepami internetowymi pokazuje, że ten wpływ na razie co jest bardzo ograniczony. Jednak nie mam wątpliwości, ta niepewność konsumentów na pewno będzie dla nas korzystna- tłumaczy w rozmowie z AIP Rafał Brzoska , Prezes Integer.pl, właściciela marki InPost.

- Większość hipermarketów publikuje reklamy, że konkretna niedziela będzie niehandlowa, więc w soboty ich sklepy będą otwarte dłużej. W tej chwili społeczeństwo jest tak skołowane tą regulacją, że nie mam wątpliwości, iż przy odpowiednim podejściu sklepów internetowych do tego klienta, który do tej pory kupował w sklepach stacjonarnych, łatwiej będzie trafić do niego z ofertą, która będzie w punkt celowała w sprzedaż weekendową. Ten martwy sezon: sobota i niedziela, który był w sklepach internetowych, nie będzie już martwym. Jestem przekonany, że ten wzrost będzie bardziej widoczny niż po tych pierwszych kilku tygodniach. Wszyscy dopiero się uczą tych nowych regulacji- dodaje.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Jak działają oszuści - fałszywe SMS "od najbliższych"

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera

Materiał oryginalny: 60 Sekund Biznesu: Zakaz handlu pozytywnie wpłynął na ecommerce - Strefa Biznesu

Wróć na gazetakrakowska.pl Gazeta Krakowska