https://gazetakrakowska.pl
reklama

Biznesowe podcasty na jubileusz UEK. Orlen mecenasem 100-lecia Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

Materiał informacyjny Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
ORLEN został mecenasem jubileuszu 100-lecia Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
ORLEN został mecenasem jubileuszu 100-lecia Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie UEK
Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie świętuje w tym roku jubileusz 100-lecia. UEK, największa uczelnia o profilu ekonomicznym w Europie środkowo-wschodniej, kształci jednak nie tylko ekonomistów.

Jubileusz stulecia UEK swoim mecenatem objęła Grupa ORLEN. Jednym ze wspólnych projektów jest seria podcastów. Pierwsze z nich dostępne są już w serwisie YouTube na profilu Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie.

Obsługa klientów - paliwem do sukcesu Orlenu

Agnieszka Samel-Gorzela z Działu Standardów i Relacji z Klientami Sieci Detalicznej ORLEN, w ramach podcastu „Zatrzymaj się na stacji: Jak uczynić obsługę klienta paliwem dla sukcesu?”, zmierzyła się z pytaniami dotyczącymi obsługi klientów.

Dlaczego dobra obsługa klienta, niezależnie od firmy, ma kluczowe znaczenie dla sukcesu?

- Ważnym aspektem jest dzisiaj nie tylko profesjonalizm, ale również szybkość obsługi klientów, ich wygoda oraz dostępność oferty - stwierdziła Agnieszka Samel-Gorzela.

Przypomniała również, że koncern ORLEN wyróżniają na tle konkurencji liczne innowacyjne rozwiązania technologiczne.

- Na trzech naszych stacjach mamy koncept drive-thru. Umożliwiają one klientom zatankowanie paliwa bez konieczności wychodzenia z samochodu. Wprowadzane są także kolejne innowacyjne rozwiązania: kioski samoobsługowe czy płatność samoobsługowa przy dystrybutorze. Wdrażamy także bardzo zaawansowaną aplikację mobilną, która już dziś pozwala klientom zapłacić za paliwo oraz towary - dodaje Agnieszka Samel-Gorzela.

Jak wygląda proces wprowadzania nowych marek

Drugi z podcastów poświęcony jest zagadnieniu wprowadzania nowych marek na rynek. Dorota Konarska z Biura Marketingu ORLEN odpowiedziała na pytania m.in. o to, jak zaczyna się proces tworzenia nowej marki, jakie są pierwsze kroki, zanim pojawi się ona na rynku czy jakie znaczenie ma analiza rynku i konkurencji.

W podcaście zwróciła też uwagę na kilka istotnych aspektów, jak na przykład świadomość budowania marki. Kluczowe okazuje się także zachowanie spójnego standardu.

- Na każdej stacji ORLEN hot-dog zawsze wygląda tak samo, smakuje tak samo. Ten standard jest zawsze zachowany, co jest wyzwaniem przy tak dużej sieci – zaznaczyła Dorota Konarska.

Równie istotne, jej zadaniem, pozostaje śledzenie trendów rynkowych.

- Monitorowanie trendów na bieżąco daje możliwość podjęcia decyzji we właściwym momencie, a także dokonania niezbędnych zmian czy weryfikacji. Firmy muszą bardzo szybko zmieniać swoje strategie względem zmieniających się potrzeb swoich konsumentów - zauważyła Dorota Konarska. - Współcześnie ważnymi elementami brandingu, są autentyczność i transparentność: klienci cenią sobie szczerość i otwartość marek. Budowanie zaufania to jeden z kluczowych elementów sukcesu.

Zapraszamy gorąco do śledzenia serii podcastów tworzonych przez ORLEN we współpracy z Uniwersytetem Ekonomicznym w Krakowie. ORLEN jest mecenasem jubileuszu 100-lecia UEK.

Wróć na gazetakrakowska.pl Gazeta Krakowska