Business Idea to wydarzenie dla wszystkich, którzy mają firmę i chcą ją rozwijać (także dyrektorów i menedżerów), dla tych, którzy szukają pomysłu na biznes, dla osób przedsiębiorczych poszukujących nowych kontaktów biznesowych, nuty biznesowej inspiracji i dawki wiedzy od praktyków biznesu, a także dla producentów i franczyz.
– Najkrócej mówiąc, Business Idea to skumulowana wiedza doświadczonych przedsiębiorców w jednym miejscu. To blisko 60 pomysłów na biznes z 13 branż w jednym miejscu – informują organizatorzy targów.
Będą się one składać z dwóch części. W strefie konferencyjnej przewidziano m.in. prelekcje dotyczące rozwoju biznesu. Poprowadzą je: Maciej Orłoś, Dominika Żak (DeeZee), Przemysław Młodzianowski (BNI Polska), Kacper Bisanz, Tomasz Łysoń, Elżbieta Lepianka (Uneel), Arkadiusz Bednarski (trener sprzedaży) i Paweł Tracz (Polskie Stowarzyszenie Mikroprzedsiebiorców i Franczyzobiorców).
Natomiast w strefie wystawienniczej zostanie przedstawionych blisko 60 sprawdzonych pomysłów na biznes (franczyzy, producenci, hurtownie i inne). Wystawcy będą promować swoje marki i nawiązywać nowe kontakty z osobami zainteresowanymi otwarciem własnego biznesu. Wystawcami będą m.in.: Auchan, Spar, Kodano, Columbus Elite, BMW M-Cars, Przedsiębiorstwo Pszczelarskie Tomasz Łysoń, Carrefour.
Wśród wystawców uczestnicy targów Business Idea znajdą również firmy i instytucje wspierające prowadzenie biznesu: agencje marketingowe, radców prawnych i ubezpieczycieli.
W sali wystawienniczej zaplanowano też panel biznesowy, a podczas niego m.in.: godzinny moderowany Networking organizowany przez BNI POLSKA, konkurs Power Speech – godzinny przegląd 11 pomysłów na biznes i strefę wsparcia dla biznesu, gdzie eksperci z 11 różnych branż będą prowadzili darmowe konsultacje (zwiększenie sprzedaży, porady prawne i księgowe, strategia marketingowa, usługi IT dla dużych i małych podmiotów, wystąpienia publiczne, zarządzanie zespołem, zarządzanie czasem, marketing online, współpraca B2B).
Nie zabraknie również strefy doradztwa ds. pozyskiwania finansowania i dotacji dla firm (MARR i FRRR) oraz stanowiska dla STARTUPÓW. Prócz tego na scenie głównej będą się odbywać wykłady. Ich tematyka to np.: „Wizerunek w biznesie – wyzwania polskiego przedsiębiorcy”, „Profesjonalna firma w social mediach”, „Business coaching – zbiór narzędzi, które wzniosą twój biznes na wyższy poziom”.
Organizatorem Business Idea jest firma „Alusfera Organizator Targów Branżowych”. Wydarzeniu towarzyszyć będzie rozdanie nagród biznesowych BUSINESS IDEA 2023 dla firm oraz przedsiębiorców i dyrektorów. Więcej: www.targibusinessidea.pl.
