
W 2012 r. Cisco zatrudniało zaledwie 80 osób, dzisiaj na jego pokładzie znajduje się ponad 2100 najwyższej klasy specjalistów reprezentujących 70 krajów świata

Ramon Tancinco, dyrektor Cisco Global Services Center w Krakowie:
- Rozwój oprogramowania, Customer Experience i cyberbezpieczeństwo to obszary priorytetowe dla Cisco, które również są strategiczne dla nas w Krakowie

Przemysław Kania, dyrektor Generalny, Cisco Polska: - Jesteśmy dumni z faktu, że Cisco nadal się rozwija w Krakowie i dodaje nowe strategiczne funkcje, tworząc wysokiej jakości miejsca pracy i przyczyniając się do rozwoju w Polsce gospodarki opartej na wiedzy

Phil Wolfenden, wiceprezes Cisco CX Centers EMEAR: - Customer Experience w Krakowie istnieje po to, aby zapewnić klientom jak najlepsze doświadczenia w korzystaniu z naszej technologii. Oferujemy najlepsze w swojej klasie usługi na każdym etapie cyklu życia wszystkich naszych rozwiązań