1 z 12
Przewijaj galerię w dół

fot. Facebook / Karakter
Karakter
Księgarnia w Krakowie otwarta w 2018 roku. Prowadziła dość kontrowersyjną kampanię reklamową, rozklejając zrobione w minimalistycznym stylu plakaty z prostymi, czasem wyzywającymi hasłami.
2 z 12

Nicnac's
Marka produkująca panierowane orzeszki zdecydowała się na wykorzystanie banerów, zamieszczanych na przystankach komunikacji miejskiej. Główny przekaz: pozytyw!
3 z 12

fot. Biuro Prasowe IKEA
Ikea
Firma przez pewien czas promowała się kampanią "Przyda się". Strzał w dziesiątkę! Każdy z nas ma jakieś "przydasie".
4 z 12

fot. Facebook / Media Markt
Media Markt
Na uwagę zasługuje fanpage sklepu. Grafiki ociekają humorem, często dość absurdalnym. A prowadzący stronę niewątpliwie dobrze się przy tym bawi!
"Na górze róże, na dole kremówka. To nie ma sensu. Mikrofalówka"