
Załoga TOYOTA TEAM CLASSIC - Arkadiusz Sałaciński (pilot) i Michał Horodeński (kierowca).
Nadchodząca edycja terenowego maratonu Dakar będzie pierwszą w historii, w której polskie załogi wystartują w utworzonej niedawno kategorii classic. To bardzo przystępna formuła startu w Rajdzie Dakar, otwarta dla samochodów i ciężarówek, które brały udział w rajdzie przed 31 grudnia 1999 roku. Reprezentacja Polski wśród klasycznych terenówek będzie bardzo mocna.

Debiut Polaków w Dakar Classic 2024
Nadchodząca edycja terenowego maratonu Dakar będzie pierwszą w historii, w której polskie załogi wystartują w utworzonej niedawno kategorii classic. To bardzo przystępna formuła startu w Rajdzie Dakar, otwarta dla samochodów i ciężarówek, które brały udział w rajdzie przed 31 grudnia 1999 roku. Reprezentacja Polski wśród klasycznych terenówek będzie bardzo mocna.

Debiut Polaków w Dakar Classic 2024
Nadchodząca edycja terenowego maratonu Dakar będzie pierwszą w historii, w której polskie załogi wystartują w utworzonej niedawno kategorii classic. To bardzo przystępna formuła startu w Rajdzie Dakar, otwarta dla samochodów i ciężarówek, które brały udział w rajdzie przed 31 grudnia 1999 roku. Reprezentacja Polski wśród klasycznych terenówek będzie bardzo mocna.

Debiut Polaków w Dakar Classic 2024
Nadchodząca edycja terenowego maratonu Dakar będzie pierwszą w historii, w której polskie załogi wystartują w utworzonej niedawno kategorii classic. To bardzo przystępna formuła startu w Rajdzie Dakar, otwarta dla samochodów i ciężarówek, które brały udział w rajdzie przed 31 grudnia 1999 roku. Reprezentacja Polski wśród klasycznych terenówek będzie bardzo mocna.