https://gazetakrakowska.pl
reklama
MKTG SR - pasek na kartach artykułów

Dostałeś taki e-mail z PKO BP? Wykasujcie go!

(maw)
Dostałeś taki e-mail z PKO BP? Wykasujcie go!Otrzymałeś fałszywy e-mail? Nie odpowiadaj na niego.
Dostałeś taki e-mail z PKO BP? Wykasujcie go!Otrzymałeś fałszywy e-mail? Nie odpowiadaj na niego. sxc
Uwaga. Oszuści podszywają się pod bank i wysyłają fałszywe wiadomości.

- Prosimy nie korzystać z podanego linku i nie udostępniać danych osobowych - mówi Michał Zwoliński__z PKO BP.

Zadzwoniła do nas zaniepokojona Czytelniczka z Dolnej Grupy. Podejrzewa, że otrzymała fałszywego maila z PKO BP. - Nadawca najpierw prosił o kliknięcie w podany link. Potem po  przekierowaniu na stronę wyglądającą jak ta, którą ma PKO BP, należało podać login i hasło oraz kod z karty kodów. Od czterech lat mam konto internetowe, ale pierwszy raz otrzymałam takiego maila. Do tej pory wszelka korespondecja z banku przychodziła do mnie pocztą. Czy rzeczywiście jest to fałszywy mail? - pyta pani Grażyna.

Chrońmy nasze dane
Michał Zwoliński z zespołu prasowego PKO BP mówi wprost: - Korespondencja, którą otrzymała Czytelniczka, jest fałszywa! Nigdy nie prosimy o przekazywanie jakichkolwiek danych drogą mailową. Te wiadomości zostały wysłane przez osoby podszywające się pod nasz bank.

Michał Zwoliński prosi, by osoby, kóre otrzymały takie fałszywe maile, nie odpowiadały na nie. W żadnym wypadku nie należy korzystać z podanego linku i nie udostępniać danych osobowych, loginu i haseł do konta, kodów jednorazowych, jak również danych dotyczących karty płatniczej - PIN-u, kodu CVV.

Nie każą podawać kodów
Co zrobić, jeśli kliknęliśmy w link z maila i podaliśmy oszustom jakiekolwiek swoje dane?

Wówczas jak najszybciej skontaktujmy się z bankiem dzwoniąc pod  numer: 801 307 307 (dla dzwoniących w kraju) lub +48 81 535 60 60 (numer dla dzwoniących w kraju, z zagranicy i z telefonów komórkowych).

Michał Zwoliński podsumowuje: - Natychmiast po pojawieniu się informacji o fałszywych e-mailach,  podjęliśmy wszystkie niezbędne czynności, by  wyeliminować zagrożenie dla klientów. Cały czas ich informujemy, np. na stronie logowania do serwisu iPKO, m.in. o tym, że podczas logowania nigdy nie wymagamy podawania kodu z karty kodów jednorazowych.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Biznes

Komentarze 5

Komentowanie zostało tymczasowo wyłączone.

Podaj powód zgłoszenia

B
Bea1111$
Mamy styczeń 2016 i też do mnie taka wiadomośc dotarła. Tylko ja do tych naiwnych się nie kwalifikuję :)
M
Mazurka
Ja również dostałam takiego maila... 2016 r. styczeń. Logika podpowiada, żeby umieścic to w.... koszu i po sprawie.
o
ola
Dziś również otrzymałam takiego maila. Pewnie bym się nabrała, ale dzięki Bogu od dwóch lat nie mam konta w tym .....banku. 
m
me_again
"...podjęliśmy wszystkie niezbędne czynności, by  wyeliminować zagrożenie dla klientów. " g***o prawda, kilka dni temu sam dostałame takiego maila.

Mineły 2 lata, a bank PKO nic z tym nie zrobił. Nie podejmuje żadnych działań by ścigać oszustów... w takim razie czym jest bank który nas okłamuje w tej sprawie? A może on sam robi takie maile?
M
MrHubb
Też rowniez otrzymałem wczoraj o 29.11.2015 o godzi 17:53 takiego maila

 
Polecane oferty
* Najniższa cena z ostatnich 30 dniMateriały promocyjne partnera
Wróć na gazetakrakowska.pl Gazeta Krakowska