https://gazetakrakowska.pl
reklama
MKTG SR - pasek na kartach artykułów

Dymisji premiera Mateusza Morawieckiego na razie nie będzie. Dzięki Pawłowi Kukizowi?

Lidia Lemaniak
Adam Jankowski / Polska Press
Dymisji premiera Mateusza Morawieckiego na razie nie będzie. Z informacji portalu i.pl wynika, że to Paweł Kukiz pomógł zachować stanowisko szefa rządu Morawieckiemu. – Twierdzenie, że „ocaliłem premiera Morawieckiego”, to nadużycie. Ale jeśli były plany odwołania premiera ze stanowiska, to trudno byłoby je zrealizować bez moich głosów, a tych PiS mieć nie będzie do czasu uchwalenia sędziów pokoju – mówi nam Paweł Kukiz.

Czarne chmury, które zbierały się nad premierem Mateuszem Morawieckim, zostały odsunięte w czasie. Dymisji premiera na razie nie będzie.

W czwartek zbiera się wyjazdowe posiedzenie klubu parlamentarnego Prawa i Sprawiedliwości, które ma służyć uspokojeniu nastrojów w partii.

Z informacji i.pl wynika, że to Paweł Kukiz pomógł zachować stanowisko szefa rządu Mateuszowi Morawieckiemu.

W rozmowie z nami Paweł Kukiz przypomniał, iż „od dawna mówił publicznie, że jeśli PiS do końca września nie uchwali ustawy o sędziach pokoju, to przestanie głosować razem ze Zjednoczoną Prawicą, aż do czasu jej uchwalenia”. – Do tej pory współpraca z PiS układała się bardzo dobrze i jej efektem są m.in. ustawa antykorupcyjna, ustawa o konopiach siewnych i medycznych, ustawa o sprzedaży bezpośredniej dla rolników czy wyrównanie świadczeń dla opiekunów osób niepełnosprawnych – przypomniał.

– Niestety, prace przy ustawie o sędziach pokoju idą zbyt wolno, a to jeden z kluczowych postulatów Kukiz’15. Zakładam jednak, że ustawa o sędziach pokoju prędzej czy później się pojawi, a wówczas powrócimy do wspólnych glosowań z Prawem i Sprawiedliwością – podkreślił.

Pytany wprost, czy to prawda, że dzięki niemu premier Mateusz Morawiecki ocalił stanowisko szefa rządu, Paweł Kukiz odpowiedział: „Twierdzenie, że »ocaliłem premiera Morawieckiego«, to nadużycie”. – Ale jeśli były plany odwołania premiera Mateusza Morawieckiego ze stanowiska, to trudno byłoby je zrealizować bez moich głosów, a tych PiS mieć nie będzie do czasu uchwalenia sędziów pokoju – zauważył.

– Owszem, PiS ma 231 głosów bez wsparcia Kukiz’15, ale to zbyt mało, aby ryzykować głosowanie nad powołaniem nowego rządu – dodał.

od 16 lat
Wideo

Komentarze 32

Komentowanie zostało tymczasowo wyłączone.

Podaj powód zgłoszenia

G
Gość
Co chwilę jacyś ziobryści czy pisowcy piszą że opozycja torpeduje a to CPK a to to to tamto.

Niech mnie który wyjaśni konkretnie jak ta opozycja blokuje skoro prawi mają pełnię władzy.

Piszecie z pasków TVP.

Nadmieniam że nie jestem lewakiem ani gejem ani.....

już nawet nie wiem kim nie wolno być żeby was nie brało nasranie
G
Gość
29 września, 0:55, Janusz I:

Jestem ziobrystą. Jeśli Morawieckiego usuną, to nie widzę ani jednej osoby w PiSie godnej tego stanowiska.

29 września, 7:54, Gość:

czyli tylko ZZ ?

29 września, 10:46, Hrabia Gwidon:

Nie !!! Na premiera Suski albo Pawłowicz.

29 września, 11:16, Darek:

Powtarzasz się Panie Hrabio. Ja za to dziękuję Bogu, że w 2015 r. nastąpiła zmiana, ponieważ gdyby dalej rządziła PO, która uważała np., że po co nam Baltic Pipe, bo przecież mamy aż za dużo gazu z Rosji (wypowiedź Tuska, Pawlaka i wielu innych), to dzisiaj bylibyśmy w czarnej d... Tak samo niepotrzebny był przekop przez mierzeję, bo przecież Rosja może udzielić zgody na żeglugę przez cieśninę Piławską. No i po co nam CPK, skoro jest lotnisko w Berlinie. Na tym polega właśnie rządzenie, że podejmuje się decyzje w perspektywie kilkunastu, a najlepiej kilkudziesięciu lat, a nie tu i teraz. Świetnego tez mieliśmy ministra spraw zagranicznych, który dał kolejny popis w ostatnich dniach. Premiera Morawieckiego oceniam bardzo dobrze i mam nadzieję, że bez względu na to, kto będzie kolejnym premierem, nie będzie to nikt z dzisiejszej opozycji, ponieważ byłaby to bardzo zła wiadomość dla Polski, świetna zaś dla Niemiec i Rosji. Stąd te bezustanne ataki na Polskę, inspirowane oczywiście przez naszą opozycję totalną, jak sama się nazwała.

29 września, 11:31, Gość:

Mokry sen ciąg dalszy i wieczne gdyby. To przedstaw jeszcze jak wygląda sprawa CPK i co niejaki Duda mówi o przekopie oraz ile to kontenerowców z węglem tam wpłyneło, a także kto rozpoczął budowę baltic pipe

29 września, 11:40, Gość:

Z ideologią PiS sie nie wygra i nikt ich nie przekona że czarne jest czarne a białe jest białe

29 września, 11:48, Darek:

Z ideologią lewicowo-liberalną się nie wygra. Ich nic nie przekona, nawet że czarna jest czarne, a białe jest białe. Twój "argument" obróciłem przeciwko Tobie. Problem tylko w tym, że ja staram się przytaczać argumenty, a spotykam się z obelgami i chamstwem.

29 września, 12:57, Gość:

No właśnie to są Twoje argumenty. Argumenty gdyby, bo tam byli TW, ale u nas nie ma, bo Niemcy, bo zły Tusk etc. coś piszesz o CPK i oczywiście złej opozycji, bo Morawiecki nie mówił co mówił. Bo Jarosław z Lechem bez Wałęsy skakali przez płot i dzięki nim ruscy bez jednego strzału opuścili Polskę, bo gdyby Balcerowicz i to wszystko takie argumenty, jak ten że brzoza była pancerna.

Ah i jeszcze ta zła von der Layen, hmmm czyż nie wybrana głosami PiS.

G
Gość
29 września, 0:55, Janusz I:

Jestem ziobrystą. Jeśli Morawieckiego usuną, to nie widzę ani jednej osoby w PiSie godnej tego stanowiska.

29 września, 7:54, Gość:

czyli tylko ZZ ?

29 września, 10:46, Hrabia Gwidon:

Nie !!! Na premiera Suski albo Pawłowicz.

29 września, 11:16, Darek:

Powtarzasz się Panie Hrabio. Ja za to dziękuję Bogu, że w 2015 r. nastąpiła zmiana, ponieważ gdyby dalej rządziła PO, która uważała np., że po co nam Baltic Pipe, bo przecież mamy aż za dużo gazu z Rosji (wypowiedź Tuska, Pawlaka i wielu innych), to dzisiaj bylibyśmy w czarnej d... Tak samo niepotrzebny był przekop przez mierzeję, bo przecież Rosja może udzielić zgody na żeglugę przez cieśninę Piławską. No i po co nam CPK, skoro jest lotnisko w Berlinie. Na tym polega właśnie rządzenie, że podejmuje się decyzje w perspektywie kilkunastu, a najlepiej kilkudziesięciu lat, a nie tu i teraz. Świetnego tez mieliśmy ministra spraw zagranicznych, który dał kolejny popis w ostatnich dniach. Premiera Morawieckiego oceniam bardzo dobrze i mam nadzieję, że bez względu na to, kto będzie kolejnym premierem, nie będzie to nikt z dzisiejszej opozycji, ponieważ byłaby to bardzo zła wiadomość dla Polski, świetna zaś dla Niemiec i Rosji. Stąd te bezustanne ataki na Polskę, inspirowane oczywiście przez naszą opozycję totalną, jak sama się nazwała.

29 września, 11:31, Gość:

Mokry sen ciąg dalszy i wieczne gdyby. To przedstaw jeszcze jak wygląda sprawa CPK i co niejaki Duda mówi o przekopie oraz ile to kontenerowców z węglem tam wpłyneło, a także kto rozpoczął budowę baltic pipe

29 września, 11:40, Gość:

Z ideologią PiS sie nie wygra i nikt ich nie przekona że czarne jest czarne a białe jest białe

29 września, 11:48, Darek:

Z ideologią lewicowo-liberalną się nie wygra. Ich nic nie przekona, nawet że czarna jest czarne, a białe jest białe. Twój "argument" obróciłem przeciwko Tobie. Problem tylko w tym, że ja staram się przytaczać argumenty, a spotykam się z obelgami i chamstwem.

No właśnie to są Twoje argumenty. Argumenty gdyby, bo tam byli TW, ale u nas nie ma, bo Niemcy, bo zły Tusk etc. coś piszesz o CPK i oczywiście złej opozycji, bo Morawiecki nie mówił co mówił. Bo Jarosław z Lechem bez Wałęsy skakali przez płot i dzięki nim ruscy bez jednego strzału opuścili Polskę, bo gdyby Balcerowicz i to wszystko takie argumenty, jak ten że brzoza była pancerna.

D
Darek
29 września, 9:58, Gość:

Paweł K. vel Szmata myśli że ogra Jarosława K. vel TW Balbina...przecież to istny scenariusz na film komediowo-szpigowski z zakończeniem dramatycznym.

29 września, 11:20, Darek:

Wiesz o tym, że TW Balbina to wymysł niejakiego Makowskiego i jak to z wymysłami bywa nie ma nic wspólnego z rzeczywistością. Nie są natomiast wymysłami TW CAREX, TW PEGAZ, TW ZNAK i wielu, wielu innych.

29 września, 11:24, Gość:

Naczelny obrońca pisuarów już w pracy?

29 września, 11:27, Darek:

Nie, ja zwyczajnie podaję argumenty, a Ty potrafisz jedynie obrażasz. Napiszesz pisuar i jesteś dumny z siebie.

29 września, 11:34, Gość:

Jakie argumenty? TW Balbina jakoś nikomu procesu nie wytoczył. Zaprzeczysz też że mam najbardziej zadlużający nas rząd w historii?

29 września, 11:45, Darek:

Rozmawiamy o fantasmagoriach ws. TW Balbina, czy o budżecie, bo się pogubiłem. Za chwilę poruszysz jakiś inny temat. A co do zadłużenia, to oczywiście lepiej by było go nie zwiększać ale nie da się prowadzić inwestycji bez zwiększania długu. Popatrz na dług wszystkich krajów świata. Można by oczywiście prowadzić politykę monetarną Pana Balcerowicza i schładzać gospodarkę, tylko zaowocowałoby to zubożeniem Polaków i wzrostem bezrobocia. Niestety w sytuacji kompletnie rozchwianych finansów światowych rządy mają wybór pomiędzy tyfusem, a cholerą. Tak robią wszyscy. Popatrz na Włoch, Grecję, Hiszpanię lub Francję.

29 września, 11:48, Gość:

Rozmawiamy o fantasmogoriach, inaczej o rządach tzw zjednoczonej prawicy nie da sie rozmawiać.

No i to jest właśnie poziom dyskusji z Państwem. Niestety obowiązki wzywają, tak więc pozdrawiam i życzę miłego dnia.

G
Gość
29 września, 9:58, Gość:

Paweł K. vel Szmata myśli że ogra Jarosława K. vel TW Balbina...przecież to istny scenariusz na film komediowo-szpigowski z zakończeniem dramatycznym.

29 września, 11:20, Darek:

Wiesz o tym, że TW Balbina to wymysł niejakiego Makowskiego i jak to z wymysłami bywa nie ma nic wspólnego z rzeczywistością. Nie są natomiast wymysłami TW CAREX, TW PEGAZ, TW ZNAK i wielu, wielu innych.

29 września, 11:24, Gość:

Naczelny obrońca pisuarów już w pracy?

29 września, 11:27, Darek:

Nie, ja zwyczajnie podaję argumenty, a Ty potrafisz jedynie obrażasz. Napiszesz pisuar i jesteś dumny z siebie.

29 września, 11:34, Gość:

Jakie argumenty? TW Balbina jakoś nikomu procesu nie wytoczył. Zaprzeczysz też że mam najbardziej zadlużający nas rząd w historii?

29 września, 11:45, Darek:

Rozmawiamy o fantasmagoriach ws. TW Balbina, czy o budżecie, bo się pogubiłem. Za chwilę poruszysz jakiś inny temat. A co do zadłużenia, to oczywiście lepiej by było go nie zwiększać ale nie da się prowadzić inwestycji bez zwiększania długu. Popatrz na dług wszystkich krajów świata. Można by oczywiście prowadzić politykę monetarną Pana Balcerowicza i schładzać gospodarkę, tylko zaowocowałoby to zubożeniem Polaków i wzrostem bezrobocia. Niestety w sytuacji kompletnie rozchwianych finansów światowych rządy mają wybór pomiędzy tyfusem, a cholerą. Tak robią wszyscy. Popatrz na Włoch, Grecję, Hiszpanię lub Francję.

Rozmawiamy o fantasmogoriach, inaczej o rządach tzw zjednoczonej prawicy nie da sie rozmawiać.

D
Darek
29 września, 0:55, Janusz I:

Jestem ziobrystą. Jeśli Morawieckiego usuną, to nie widzę ani jednej osoby w PiSie godnej tego stanowiska.

29 września, 7:54, Gość:

czyli tylko ZZ ?

29 września, 10:46, Hrabia Gwidon:

Nie !!! Na premiera Suski albo Pawłowicz.

29 września, 11:16, Darek:

Powtarzasz się Panie Hrabio. Ja za to dziękuję Bogu, że w 2015 r. nastąpiła zmiana, ponieważ gdyby dalej rządziła PO, która uważała np., że po co nam Baltic Pipe, bo przecież mamy aż za dużo gazu z Rosji (wypowiedź Tuska, Pawlaka i wielu innych), to dzisiaj bylibyśmy w czarnej d... Tak samo niepotrzebny był przekop przez mierzeję, bo przecież Rosja może udzielić zgody na żeglugę przez cieśninę Piławską. No i po co nam CPK, skoro jest lotnisko w Berlinie. Na tym polega właśnie rządzenie, że podejmuje się decyzje w perspektywie kilkunastu, a najlepiej kilkudziesięciu lat, a nie tu i teraz. Świetnego tez mieliśmy ministra spraw zagranicznych, który dał kolejny popis w ostatnich dniach. Premiera Morawieckiego oceniam bardzo dobrze i mam nadzieję, że bez względu na to, kto będzie kolejnym premierem, nie będzie to nikt z dzisiejszej opozycji, ponieważ byłaby to bardzo zła wiadomość dla Polski, świetna zaś dla Niemiec i Rosji. Stąd te bezustanne ataki na Polskę, inspirowane oczywiście przez naszą opozycję totalną, jak sama się nazwała.

29 września, 11:31, Gość:

Mokry sen ciąg dalszy i wieczne gdyby. To przedstaw jeszcze jak wygląda sprawa CPK i co niejaki Duda mówi o przekopie oraz ile to kontenerowców z węglem tam wpłyneło, a także kto rozpoczął budowę baltic pipe

29 września, 11:40, Gość:

Z ideologią PiS sie nie wygra i nikt ich nie przekona że czarne jest czarne a białe jest białe

Z ideologią lewicowo-liberalną się nie wygra. Ich nic nie przekona, nawet że czarna jest czarne, a białe jest białe. Twój "argument" obróciłem przeciwko Tobie. Problem tylko w tym, że ja staram się przytaczać argumenty, a spotykam się z obelgami i chamstwem.

D
Darek
29 września, 0:55, Janusz I:

Jestem ziobrystą. Jeśli Morawieckiego usuną, to nie widzę ani jednej osoby w PiSie godnej tego stanowiska.

29 września, 7:54, Gość:

czyli tylko ZZ ?

29 września, 10:46, Hrabia Gwidon:

Nie !!! Na premiera Suski albo Pawłowicz.

29 września, 11:16, Darek:

Powtarzasz się Panie Hrabio. Ja za to dziękuję Bogu, że w 2015 r. nastąpiła zmiana, ponieważ gdyby dalej rządziła PO, która uważała np., że po co nam Baltic Pipe, bo przecież mamy aż za dużo gazu z Rosji (wypowiedź Tuska, Pawlaka i wielu innych), to dzisiaj bylibyśmy w czarnej d... Tak samo niepotrzebny był przekop przez mierzeję, bo przecież Rosja może udzielić zgody na żeglugę przez cieśninę Piławską. No i po co nam CPK, skoro jest lotnisko w Berlinie. Na tym polega właśnie rządzenie, że podejmuje się decyzje w perspektywie kilkunastu, a najlepiej kilkudziesięciu lat, a nie tu i teraz. Świetnego tez mieliśmy ministra spraw zagranicznych, który dał kolejny popis w ostatnich dniach. Premiera Morawieckiego oceniam bardzo dobrze i mam nadzieję, że bez względu na to, kto będzie kolejnym premierem, nie będzie to nikt z dzisiejszej opozycji, ponieważ byłaby to bardzo zła wiadomość dla Polski, świetna zaś dla Niemiec i Rosji. Stąd te bezustanne ataki na Polskę, inspirowane oczywiście przez naszą opozycję totalną, jak sama się nazwała.

29 września, 11:31, Gość:

Mokry sen ciąg dalszy i wieczne gdyby. To przedstaw jeszcze jak wygląda sprawa CPK i co niejaki Duda mówi o przekopie oraz ile to kontenerowców z węglem tam wpłyneło, a także kto rozpoczął budowę baltic pipe

29 września, 11:39, Darek:

Niejaki Duda to może być Twój kolega. "Mokry sen"? CPK jest w fazie inwestycji, torpedowanej ciągle przez opozycję. Taka inwestycja trwa kilkanaście lat, o czym przekonali się Niemcy budując nowy port lotniczy w Berlinie. Pomysł Baltic Pipe pierwszy rzucił min. Naimski (AWS). Później była podjęta próba podczas rządów PIS ale projekt został pogrzebany przez rząd PO-PSL, gdzie Tusk stwierdził (są nagrania), że jest to projekt niepotrzebny, bo Polska jest za małym rynkiem, a poza tym mamy dużo gazu z Rosji. Kontenerowce przewożą Twoim zdaniem węgiel??? Taką to właśnie macie wiedzę. Żeby do portów mogły wpływać duże statki potrzebne jest pogłębienie toru wodnego, co jest właśnie robione zgodnie z planem. Pozdrawiam!

29 września, 11:42, Gość:

Chłopie weź się do roboty...no chyba że w robocie jesteś.

Ty się moją pracą proszę nie martw. Masz pracę, to co tu robisz?

D
Darek
29 września, 9:58, Gość:

Paweł K. vel Szmata myśli że ogra Jarosława K. vel TW Balbina...przecież to istny scenariusz na film komediowo-szpigowski z zakończeniem dramatycznym.

29 września, 11:20, Darek:

Wiesz o tym, że TW Balbina to wymysł niejakiego Makowskiego i jak to z wymysłami bywa nie ma nic wspólnego z rzeczywistością. Nie są natomiast wymysłami TW CAREX, TW PEGAZ, TW ZNAK i wielu, wielu innych.

29 września, 11:24, Gość:

Naczelny obrońca pisuarów już w pracy?

29 września, 11:27, Darek:

Nie, ja zwyczajnie podaję argumenty, a Ty potrafisz jedynie obrażasz. Napiszesz pisuar i jesteś dumny z siebie.

29 września, 11:34, Gość:

Jakie argumenty? TW Balbina jakoś nikomu procesu nie wytoczył. Zaprzeczysz też że mam najbardziej zadlużający nas rząd w historii?

Rozmawiamy o fantasmagoriach ws. TW Balbina, czy o budżecie, bo się pogubiłem. Za chwilę poruszysz jakiś inny temat. A co do zadłużenia, to oczywiście lepiej by było go nie zwiększać ale nie da się prowadzić inwestycji bez zwiększania długu. Popatrz na dług wszystkich krajów świata. Można by oczywiście prowadzić politykę monetarną Pana Balcerowicza i schładzać gospodarkę, tylko zaowocowałoby to zubożeniem Polaków i wzrostem bezrobocia. Niestety w sytuacji kompletnie rozchwianych finansów światowych rządy mają wybór pomiędzy tyfusem, a cholerą. Tak robią wszyscy. Popatrz na Włoch, Grecję, Hiszpanię lub Francję.

G
Gość
29 września, 0:55, Janusz I:

Jestem ziobrystą. Jeśli Morawieckiego usuną, to nie widzę ani jednej osoby w PiSie godnej tego stanowiska.

29 września, 7:54, Gość:

czyli tylko ZZ ?

29 września, 10:46, Hrabia Gwidon:

Nie !!! Na premiera Suski albo Pawłowicz.

29 września, 11:16, Darek:

Powtarzasz się Panie Hrabio. Ja za to dziękuję Bogu, że w 2015 r. nastąpiła zmiana, ponieważ gdyby dalej rządziła PO, która uważała np., że po co nam Baltic Pipe, bo przecież mamy aż za dużo gazu z Rosji (wypowiedź Tuska, Pawlaka i wielu innych), to dzisiaj bylibyśmy w czarnej d... Tak samo niepotrzebny był przekop przez mierzeję, bo przecież Rosja może udzielić zgody na żeglugę przez cieśninę Piławską. No i po co nam CPK, skoro jest lotnisko w Berlinie. Na tym polega właśnie rządzenie, że podejmuje się decyzje w perspektywie kilkunastu, a najlepiej kilkudziesięciu lat, a nie tu i teraz. Świetnego tez mieliśmy ministra spraw zagranicznych, który dał kolejny popis w ostatnich dniach. Premiera Morawieckiego oceniam bardzo dobrze i mam nadzieję, że bez względu na to, kto będzie kolejnym premierem, nie będzie to nikt z dzisiejszej opozycji, ponieważ byłaby to bardzo zła wiadomość dla Polski, świetna zaś dla Niemiec i Rosji. Stąd te bezustanne ataki na Polskę, inspirowane oczywiście przez naszą opozycję totalną, jak sama się nazwała.

29 września, 11:31, Gość:

Mokry sen ciąg dalszy i wieczne gdyby. To przedstaw jeszcze jak wygląda sprawa CPK i co niejaki Duda mówi o przekopie oraz ile to kontenerowców z węglem tam wpłyneło, a także kto rozpoczął budowę baltic pipe

29 września, 11:39, Darek:

Niejaki Duda to może być Twój kolega. "Mokry sen"? CPK jest w fazie inwestycji, torpedowanej ciągle przez opozycję. Taka inwestycja trwa kilkanaście lat, o czym przekonali się Niemcy budując nowy port lotniczy w Berlinie. Pomysł Baltic Pipe pierwszy rzucił min. Naimski (AWS). Później była podjęta próba podczas rządów PIS ale projekt został pogrzebany przez rząd PO-PSL, gdzie Tusk stwierdził (są nagrania), że jest to projekt niepotrzebny, bo Polska jest za małym rynkiem, a poza tym mamy dużo gazu z Rosji. Kontenerowce przewożą Twoim zdaniem węgiel??? Taką to właśnie macie wiedzę. Żeby do portów mogły wpływać duże statki potrzebne jest pogłębienie toru wodnego, co jest właśnie robione zgodnie z planem. Pozdrawiam!

Chłopie weź się do roboty...no chyba że w robocie jesteś.

G
Gość
29 września, 0:55, Janusz I:

Jestem ziobrystą. Jeśli Morawieckiego usuną, to nie widzę ani jednej osoby w PiSie godnej tego stanowiska.

29 września, 7:54, Gość:

czyli tylko ZZ ?

29 września, 10:46, Hrabia Gwidon:

Nie !!! Na premiera Suski albo Pawłowicz.

29 września, 11:16, Darek:

Powtarzasz się Panie Hrabio. Ja za to dziękuję Bogu, że w 2015 r. nastąpiła zmiana, ponieważ gdyby dalej rządziła PO, która uważała np., że po co nam Baltic Pipe, bo przecież mamy aż za dużo gazu z Rosji (wypowiedź Tuska, Pawlaka i wielu innych), to dzisiaj bylibyśmy w czarnej d... Tak samo niepotrzebny był przekop przez mierzeję, bo przecież Rosja może udzielić zgody na żeglugę przez cieśninę Piławską. No i po co nam CPK, skoro jest lotnisko w Berlinie. Na tym polega właśnie rządzenie, że podejmuje się decyzje w perspektywie kilkunastu, a najlepiej kilkudziesięciu lat, a nie tu i teraz. Świetnego tez mieliśmy ministra spraw zagranicznych, który dał kolejny popis w ostatnich dniach. Premiera Morawieckiego oceniam bardzo dobrze i mam nadzieję, że bez względu na to, kto będzie kolejnym premierem, nie będzie to nikt z dzisiejszej opozycji, ponieważ byłaby to bardzo zła wiadomość dla Polski, świetna zaś dla Niemiec i Rosji. Stąd te bezustanne ataki na Polskę, inspirowane oczywiście przez naszą opozycję totalną, jak sama się nazwała.

29 września, 11:31, Gość:

Mokry sen ciąg dalszy i wieczne gdyby. To przedstaw jeszcze jak wygląda sprawa CPK i co niejaki Duda mówi o przekopie oraz ile to kontenerowców z węglem tam wpłyneło, a także kto rozpoczął budowę baltic pipe

Z ideologią PiS sie nie wygra i nikt ich nie przekona że czarne jest czarne a białe jest białe

D
Darek
29 września, 0:55, Janusz I:

Jestem ziobrystą. Jeśli Morawieckiego usuną, to nie widzę ani jednej osoby w PiSie godnej tego stanowiska.

29 września, 7:54, Gość:

czyli tylko ZZ ?

29 września, 10:46, Hrabia Gwidon:

Nie !!! Na premiera Suski albo Pawłowicz.

29 września, 11:16, Darek:

Powtarzasz się Panie Hrabio. Ja za to dziękuję Bogu, że w 2015 r. nastąpiła zmiana, ponieważ gdyby dalej rządziła PO, która uważała np., że po co nam Baltic Pipe, bo przecież mamy aż za dużo gazu z Rosji (wypowiedź Tuska, Pawlaka i wielu innych), to dzisiaj bylibyśmy w czarnej d... Tak samo niepotrzebny był przekop przez mierzeję, bo przecież Rosja może udzielić zgody na żeglugę przez cieśninę Piławską. No i po co nam CPK, skoro jest lotnisko w Berlinie. Na tym polega właśnie rządzenie, że podejmuje się decyzje w perspektywie kilkunastu, a najlepiej kilkudziesięciu lat, a nie tu i teraz. Świetnego tez mieliśmy ministra spraw zagranicznych, który dał kolejny popis w ostatnich dniach. Premiera Morawieckiego oceniam bardzo dobrze i mam nadzieję, że bez względu na to, kto będzie kolejnym premierem, nie będzie to nikt z dzisiejszej opozycji, ponieważ byłaby to bardzo zła wiadomość dla Polski, świetna zaś dla Niemiec i Rosji. Stąd te bezustanne ataki na Polskę, inspirowane oczywiście przez naszą opozycję totalną, jak sama się nazwała.

29 września, 11:31, Gość:

Mokry sen ciąg dalszy i wieczne gdyby. To przedstaw jeszcze jak wygląda sprawa CPK i co niejaki Duda mówi o przekopie oraz ile to kontenerowców z węglem tam wpłyneło, a także kto rozpoczął budowę baltic pipe

Niejaki Duda to może być Twój kolega. "Mokry sen"? CPK jest w fazie inwestycji, torpedowanej ciągle przez opozycję. Taka inwestycja trwa kilkanaście lat, o czym przekonali się Niemcy budując nowy port lotniczy w Berlinie. Pomysł Baltic Pipe pierwszy rzucił min. Naimski (AWS). Później była podjęta próba podczas rządów PIS ale projekt został pogrzebany przez rząd PO-PSL, gdzie Tusk stwierdził (są nagrania), że jest to projekt niepotrzebny, bo Polska jest za małym rynkiem, a poza tym mamy dużo gazu z Rosji. Kontenerowce przewożą Twoim zdaniem węgiel??? Taką to właśnie macie wiedzę. Żeby do portów mogły wpływać duże statki potrzebne jest pogłębienie toru wodnego, co jest właśnie robione zgodnie z planem. Pozdrawiam!

G
Gość
29 września, 9:58, Gość:

Paweł K. vel Szmata myśli że ogra Jarosława K. vel TW Balbina...przecież to istny scenariusz na film komediowo-szpigowski z zakończeniem dramatycznym.

29 września, 11:20, Darek:

Wiesz o tym, że TW Balbina to wymysł niejakiego Makowskiego i jak to z wymysłami bywa nie ma nic wspólnego z rzeczywistością. Nie są natomiast wymysłami TW CAREX, TW PEGAZ, TW ZNAK i wielu, wielu innych.

29 września, 11:24, Gość:

Naczelny obrońca pisuarów już w pracy?

29 września, 11:27, Darek:

Nie, ja zwyczajnie podaję argumenty, a Ty potrafisz jedynie obrażasz. Napiszesz pisuar i jesteś dumny z siebie.

Jakie argumenty? TW Balbina jakoś nikomu procesu nie wytoczył. Zaprzeczysz też że mam najbardziej zadlużający nas rząd w historii?

G
Gość
29 września, 0:55, Janusz I:

Jestem ziobrystą. Jeśli Morawieckiego usuną, to nie widzę ani jednej osoby w PiSie godnej tego stanowiska.

29 września, 7:54, Gość:

czyli tylko ZZ ?

29 września, 10:46, Hrabia Gwidon:

Nie !!! Na premiera Suski albo Pawłowicz.

29 września, 11:16, Darek:

Powtarzasz się Panie Hrabio. Ja za to dziękuję Bogu, że w 2015 r. nastąpiła zmiana, ponieważ gdyby dalej rządziła PO, która uważała np., że po co nam Baltic Pipe, bo przecież mamy aż za dużo gazu z Rosji (wypowiedź Tuska, Pawlaka i wielu innych), to dzisiaj bylibyśmy w czarnej d... Tak samo niepotrzebny był przekop przez mierzeję, bo przecież Rosja może udzielić zgody na żeglugę przez cieśninę Piławską. No i po co nam CPK, skoro jest lotnisko w Berlinie. Na tym polega właśnie rządzenie, że podejmuje się decyzje w perspektywie kilkunastu, a najlepiej kilkudziesięciu lat, a nie tu i teraz. Świetnego tez mieliśmy ministra spraw zagranicznych, który dał kolejny popis w ostatnich dniach. Premiera Morawieckiego oceniam bardzo dobrze i mam nadzieję, że bez względu na to, kto będzie kolejnym premierem, nie będzie to nikt z dzisiejszej opozycji, ponieważ byłaby to bardzo zła wiadomość dla Polski, świetna zaś dla Niemiec i Rosji. Stąd te bezustanne ataki na Polskę, inspirowane oczywiście przez naszą opozycję totalną, jak sama się nazwała.

Mokry sen ciąg dalszy i wieczne gdyby. To przedstaw jeszcze jak wygląda sprawa CPK i co niejaki Duda mówi o przekopie oraz ile to kontenerowców z węglem tam wpłyneło, a także kto rozpoczął budowę baltic pipe

D
Darek
29 września, 9:58, Gość:

Paweł K. vel Szmata myśli że ogra Jarosława K. vel TW Balbina...przecież to istny scenariusz na film komediowo-szpigowski z zakończeniem dramatycznym.

29 września, 11:20, Darek:

Wiesz o tym, że TW Balbina to wymysł niejakiego Makowskiego i jak to z wymysłami bywa nie ma nic wspólnego z rzeczywistością. Nie są natomiast wymysłami TW CAREX, TW PEGAZ, TW ZNAK i wielu, wielu innych.

29 września, 11:24, Gość:

Naczelny obrońca pisuarów już w pracy?

Nie, ja zwyczajnie podaję argumenty, a Ty potrafisz jedynie obrażasz. Napiszesz pisuar i jesteś dumny z siebie.

D
Darek
Gdyby premierem RP był dalej Tusk lub ktokolwiek inny z PO lub PSL nie mielibyśmy Baltic Pipe i dzisiaj Polska pozostałby bez gazu. Tak samo dzisiaj nie można by wpłynąć na Zalew Wiślany. Takich to mieliśmy strategów i wizjonerów. O ex ministrze spraw zagranicznych, aż wstyd wspomnieć.
Polecane oferty
* Najniższa cena z ostatnich 30 dniMateriały promocyjne partnera
Wróć na gazetakrakowska.pl Gazeta Krakowska