Borussia Monchengladbach to pięciokrotny mistrz i trzykrotny zdobywca Pucharu Niemiec. Pod względem sukcesów zajmuje trzecie miejsce w Bundeslidze. W latach 1975 i 1979 zespół zdobywał Puchar UEFA. Jej piłkarzami były takie sławy jak m.in. Berti Vogts, Lothar Matthaus, Jupp Heynckes czy Marco Reus. W tym sezonie Borussia grała w Lidze Mistrzów, ale w grupie D zajęła ostatnie, czwarte miejsce. W Bundeslidze obecnie jest na czwartej pozycji.
Kontrakt gwarantuje widoczność marki polskiej firmy podczas meczów ligi niemieckiej na bandach reklamowych, ekspozycję logotypu na ściance sponsorskiej oraz w korytarzu wiodącym na murawę i autobusie klubowym, a także promocję na stronie niemieckiego klubu.
Małopolska firma tym samym uzyskała wyłączność branżową wśród najważniejszych partnerów klubu. - Sam dobór dyscypliny, ligi oraz klubu wynika z naszych założeń strategicznych. Rozpatrywaliśmy różne możliwości inwestycji w sport w tym roku i bardzo się cieszymy, że finalnie nawiązaliśmy współpracę z tak znakomitym klubem jak Borussia - wyjaśnia Jerzy Studziński, prezes nowosądeckiej firmy. Dodaje: - W połączeniu z obecnością na siatkarskim turnieju w Berlinie oznacza to dla marki DAKO mocny początek roku na rynku niemieckim. Sport daje nam ponadto unikatową możliwość przekazania na rynek wartości marki, takich jak prestiż, stabilność, dynamika rozwoju i międzynarodowy zasięg.
Do tej pory marka DAKO obecna była na kilku międzynarodowych imprezach sportowych - jak mistrzostwa świata w piłce ręcznej kobiet, kolarski Tour de Pologne czy europejskie eliminacje olimpijskie w męskiej siatkówce.
Źródło: Gazeta Krakowska