
Cisco w Krakowie
- To raczej pewne, że nie wrócimy do świata sprzed pandemii, w którym załogi pracowały co do zasady w biurze. Przy czym Cisco miało tutaj technologiczną przewagę nad innymi, ponieważ już wcześniej stworzyliśmy czołową platformę do współpracy zdalnej i byliśmy gotowi do pracy w nowej formule. Równocześnie mamy świadomość, że sama możliwość widzenia się na kamerze czy rozmowy zdalnej nie zastąpi wszystkich interakcji społecznych. Dlatego proponujemy hybrydę: miks pracy zdalnej i biurowej. Jednak to pracownicy i liderzy zespołów sami decydują, w jakim trybie chcą pracować.

Cisco w Krakowie
- To raczej pewne, że nie wrócimy do świata sprzed pandemii, w którym załogi pracowały co do zasady w biurze. Przy czym Cisco miało tutaj technologiczną przewagę nad innymi, ponieważ już wcześniej stworzyliśmy czołową platformę do współpracy zdalnej i byliśmy gotowi do pracy w nowej formule. Równocześnie mamy świadomość, że sama możliwość widzenia się na kamerze czy rozmowy zdalnej nie zastąpi wszystkich interakcji społecznych. Dlatego proponujemy hybrydę: miks pracy zdalnej i biurowej. Jednak to pracownicy i liderzy zespołów sami decydują, w jakim trybie chcą pracować.

Cisco w Krakowie
Cisco współpracuje m.in. z Uniwersyteckim Szpitalem Dziecięcym w Krakowie, który miał totalnie przestarzałe systemy informatyczne. Co tam się wydarzyło?
- Zaczęliśmy od szczerej rozmowy ze szpitalem, by zrozumieć, jakie są potrzeby. Okazało się, że w tzw. okrąglaku, za sprawą jego konstrukcji, nie było zasięgu sieci mobilnej. Można sobie wyobrazić tych małych pacjentów, którzy siedzą w internetowej czarnej dziurze - bez kontaktu z rodzicami i resztą świata. Stworzyliśmy więc sieć Wi-Fi – lecz nie tylko dla owych podstawowych zastosowań, czyli na potrzeby pacjentów i osób odwiedzających, chcących nawiązać kontakt, obejrzeć serwis streamingowy, albo uczyć się przez internet. Ta sieć również, a może przede wszystkim, bardzo pomaga w pracy lekarzom i pielęgniarkom.