Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów
1 z 3
Przeglądaj galerię za pomocą strzałek na klawiaturze
Następne
Przesuń zdjęcie palcem
Każda firma powinna jak najszybciej wdrożyć zaawansowane...
fot. Aneta Żurek / Polska Press

Klient udostępnia dane, niekoniecznie osobowe, firma daje rabat. Takie relacje zyskują coraz więcej zwolenników [3.02.2022]

KR201212AZ_055.jpg

Każda firma powinna jak najszybciej wdrożyć zaawansowane działania w zakresie gromadzenia i analizy informacji o konsumentach w ramach tworzenia nowoczesnej kultury opartej na danych. Aby ułatwić konsumentom podjęcie decyzji o podzieleniu się z markami informacjami na swój temat, warto zaproponować im jakieś korzyści.

Zobacz również

Gorzów odpowiada na petycję w sprawie czipowania psów i kotów

Gorzów odpowiada na petycję w sprawie czipowania psów i kotów

Wyjątkowe zdjęcia kibiców Korony Kielce z meczu z Piastem Gliwice

Wyjątkowe zdjęcia kibiców Korony Kielce z meczu z Piastem Gliwice

Polecamy

Legia na kolanach. Goncalo Feio: Nie będę szukał wymówek

O TYM SIĘ MÓWI
Legia na kolanach. Goncalo Feio: Nie będę szukał wymówek

Kto zdobędzie mistrzostwo Polski? Koszmar faworytów. Dramat Legii

GORĄCY TEMAT
Kto zdobędzie mistrzostwo Polski? Koszmar faworytów. Dramat Legii

Upadek konia w drodze do Morskiego Oka. Jest ruch ministerstwa

Upadek konia w drodze do Morskiego Oka. Jest ruch ministerstwa