Kraków: pobicie w Bieżanowie. Kibole znów pobili się na maczety

Redakcja
Andrzej Banaś
W nocy z piątku na sobotę doszło do tak zwanej "ustawki" pseudokibiców w dzielnicy Bieżanów w Krakowie - podaje radio RMF FM.

Na walkę umówiło się kilkunastu stadionowych chuliganów. W ruch poszły pięści, noże, kije bejsbolowe i maczety.

Źródło: RMF FM

Codziennie rano najświeższe informacje z Krakowa prosto na Twoją skrzynkę e-mail. Zapisz się do newslettera!

Najnowsze informacje dot. koronawirusa

Wideo

Materiał oryginalny: Kraków: pobicie w Bieżanowie. Kibole znów pobili się na maczety - Polska Times

Komentarze 48

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Podaj powód zgłoszenia

B
Boy

Nie no lepiej bic niewidomych co mieli szaliki wisly pod kijowem prawda jest taka ze zawsze znajda sie konfidenci I tu t tu o chuj sie spieracie napierdalac sie a nie kozaczyc w necie

G
Gość

Bieżanów mym osiedlem savio cwel dida konfi konfi baku konfi konfi przerzuty jebane będą w d*** dźgane

N
NB

Bieżanów jedno z lepszych osiedli w Krakowie:)

t
tratara

hah biezanowa rozjebusy hahaha

a
aaa

Bieżanów to nie wieś tylko osiedle i to nie na końcu miasta.Na końcu jest Złocień i Rżąka

a
aaa

na co komu taka wies na skraju miasta ? : >

p
paranoja

wykopcie sobie gdzieś za miastem wieeeeelki dół i się w nim zakopcie. Debile cieszący się z przynależności do jakiegoś skupiska podobnych im debili z okolicy, nienawidzą się z debilami ze skupiska o innej nazwie..

T
TS

Zamiesc to mozesz gnoj za obora pasiasty konfidencie . Wisła Banditen

h
ha

wiem ze jako wyznawca zomo musisz siac propagande wkoncu masz to we krwi ;)

I
IX

Ten gościu z gniazda nie utrzymuje kontaktów z ojcem, za to wam wyjazdy organizował 15 latek który był przerzutem, wyj... was na kasę i uciekł. Tacy niby przeciwnicy przerzutów a wyjazdy im organizował 15 letni przerzut. Parodia, tylko po co w takim miejscu takie brudy wyciągać?

r
ret

Tak to opowiedz o gosciu, ktory wam wyjazdy organizuje i prowadzi doping. Rowniez syn policjanta, szefa komendy wojewodzkiej rozpracowywujacej kibicow!

Ojciec Cygana odszedl z tego haniebnego resortu w l 70 jesli jesli chesz wiedziec.

h
hk

słabe informacje masz misiu bo to cracovia dostała

W
Wiślackie AZORY

3mać się BIEŻANÓW

R
R22

TYLKO WISLA NASZ TS

k
krak

Zbudować jeszcze jeden stadion dla kiboli i morderców, może sami się wzajemnie wymordują.

Dodaj ogłoszenie

Wykryliśmy, że nadal blokujesz reklamy...

To dzięki reklamom możemy dostarczyć dla Ciebie wartościowe informacje. Jeśli cenisz naszą pracę, prosimy, odblokuj reklamy na naszej stronie.

Dziękujemy za Twoje wsparcie!

Jasne, chcę odblokować
Przycisk nie działa ?
1.
W prawym górnym rogu przegladarki znajdź i kliknij ikonkę AdBlock. Z otwartego menu wybierz opcję "Wstrzymaj blokowanie na stronach w tej domenie".
krok 1
2.
Pojawi się okienko AdBlock. Przesuń suwak maksymalnie w prawą stronę, a nastepnie kliknij "Wyklucz".
krok 2
3.
Gotowe! Zielona ikonka informuje, że reklamy na stronie zostały odblokowane.
krok 3