https://gazetakrakowska.pl
reklama
MKTG SR - pasek na kartach artykułów

Tysiąc świątecznych drzewek trafiło do mieszkańców Krakowa. Były też degustacje. Moc atrakcji w ramach trasy „Choinki pod choinkę”

Jolanta Białek
Wideo
emisja bez ograniczeń wiekowych
„Choinki pod choinkę od RMF FM i Małopolski” to akcja radia RMF FM i Małopolskiej Organizacji Turystyczna. Jej finał odbył się w sobotę 14 grudnia na Małym Rynku w Krakowie. Dla mieszkańców Krakowa i wszystkich gości przygotowano aż tysiąc pachnących, zielonych choinek od Małopolski. Chętnych by otrzymać bożonarodzeniowe drzewko nie brakowało.

W sobotnie popołudnie krakowski Mały Rynek zmienił się centrum świątecznej magii. Można było także skosztować tradycyjnych smakołyków: aromatycznego barszczu, pierogów z kapustą i grzybami oraz pierników, serwowanych przez „Tradycyjnie Wesołych Świąt”, czyli foodtruck ze świątecznymi smakołykami od Małopolski. Nie zabrakło również krakowskich obwarzanków od partnera projektu Made in Małopolska „Żywe Muzeum obwarzanka”. Natomiast na stoisku Tarnowskiej Organizacji Turystycznej, zarządcy Polskiej Marki Turystycznej enoTARNOWSKIE, odbywały się pokazy kulinarne oraz degustacje smaków regionu.

Bożonarodzeniowa atmosfera w centrum Krakowa to także muzyka. Na plenerowej scenie wystąpili Natalia Nykiel, Arek Kłusowski oraz Natalia Zastępa, którzy zaprezentowali swe największe przeboje w wyjątkowej, świątecznej oprawie.

Nie zabrakło emocjonujących konkursów dla dzieci i dorosłych. Z cennymi nagrodami, do wygrania były: bilety do Krainy Światła na Gubałówce, vouchery do Winter Kingdom w Energylandii, skipassy od Polskich Kolei Linowych, tradycyjne przetwory od Made in Małopolska „Leszczyński Spichlerz”, gadżety od Małopolski, RMF FM, PKL i Energylandii.

Można było skorzystać także z zimowej strefy foto - z krzesełkiem narciarskim na tle gór przygotowanej przez Jaworzynę Krynicką.

Trasa „Choinki pod choinkę” w 2024 roku. Początek w Zakopanem, finał w Krakowie

Tegoroczna trasa w ramach corocznej już akcji "Choinki pod choinkę od RMF FM i Małopolski” - realizowany we współpracy z Małopolską Organizacją Turystyczną i województwem małopolskim - rozpoczęła się 6 grudnia w Zakopanem, a zakończyła 14 grudnia w centrum Krakowa. W tym roku ambasadorem wydarzenia był Staszek z Gór, czyli Stanisław Karpiel-Bułecka, wokalista i Góral z krwi i kości, który swoją charyzmą i energią rozgrzewa serca słuchaczy w całej Polsce.

Czytaj także

Akcja 2024 to nie tylko liczne wydarzenia w świątecznej atmosferze, ale także wspólne świętowanie początku sezonu zimowego.

- Na wszystkich spragnionych narciarskich przygód, którzy marzą o szusowaniu po świeżym sztruksie w weekend 14-15 grudnia na Jaworzynie Krynickiej, w ośrodku Grupy PKL, czekać będą trasy nr 3, 6, 7 oraz żółwik, a także trasa pod gondolą prowadząca ze szczytu Jaworzyny Krynickiej do stacji dolnej i strefy après-ski. Przygotowano także 30-procentowe rabaty na skipassy, muzykę, koncerty i świetną zabawę w strefie après-ski. A kulminacją wydarzenia będzie uroczyste otwarcie sezonu narciarskiego w Małopolsce, które odbędzie się 15 grudnia w samo południe. Tego dnia stok tętnić będzie zimową atmosferą i niezapomnianymi wrażeniami. Inauguracja sezonu zimowego na Jaworzynie Krynickiej to także idealna okazja, aby bliżej poznać bogatą ofertę regionu – zima trwa tutaj najdłużej w całym kraju, a ponad 150 km nartostrad, blisko 60 stacji narciarskich, liczne trasy biegowe, regionalne przysmaki i niezliczone zimowe aktywności gwarantują niezapomniane przeżycia – zapraszają organizatorzy akcji.

Polecane oferty
* Najniższa cena z ostatnich 30 dniMateriały promocyjne partnera
Wróć na gazetakrakowska.pl Gazeta Krakowska