Pasażerowie komunikacji miejskiej, którzy chcą dojechać do Bronowic, muszą nawet kilkadziesiąt minut czekać na przystanku "Stary Kleparz" na autobusy linii numer 704 i 713. Okazuje się, że winny jest ogromny korek, który utworzył się na ulicy Łobzowskiej.
- Mamy potężne utrudnienia, faktycznie autobusy są opóźnione. Mają problem z przejazdem ulicą Łobzowską, gdzie utworzył się duży korek - przekazał nam Marek Gancarczyk, rzecznik prasowy MPK.
Naprawdę nie rozumie narzekających. Mieszkają w drugim największym mieście mieście w Polsce a chcą jeździć jak po Koziej Wólce. Wprowadź się do Tarnowa, Sącz czy Bochni -zero korków, praca jest, życie tanie.
G
Gość
2019-07-09T20:49:58 02:00, rozsądne rozw:
zamknąć łobzowską dla osobówek poza mieszkańcami łobzowskiej i pracującymi przy łobzowskiej
Jasne, a my z Biskupiej będziemy się teleportować do domu po dachach ? Wystarczy strefe postawic na poczatku Łobzowskiej. Zlikwidowali strefe pod Bagatela przez zamkniecie Rajskiej i stad takie korki. Zamknąć dla wszystkich bez wjazdówek, niech ludzie jeżdżą Alejami i tyle. Mieszkańcy nie robią takich korków :)
J
Janko
2019-07-10T07:01:13 02:00, henrk:
może ktoś w końcu pomyśli , że niezbędna jest budowa torowiska od Cichego Kącika do Bronowickiej przez ul. Piastowską. Remonty robić etapami, a nie zablokować cały odcinek od Placu Inwalidów do Rydla.
Rozgrzebano pół miasta, na budowach po dwóch robotników i pięciu kierowników. Dlaczego prace nie są prowadzone na dwie zmiany ?
Tym miastem rządzą debile którzy nie korzystają z komunikacji miejskiej, bo do pracy ze swoich domów położonych poza miastem,dojeżdżają samochodami, mają zarezerwowane parkingi i specjalne identyfikatory postojowe. Posiadają mieszkania w Krakowie /które wynajmują/ aby tutaj mieć stały meldunek. Co tą zadufaną w sobie hałastrę mogą obchodzić przyziemne sprawy mieszkańców ? Teraz będą radzić nad strefą płatnego parkowania. Podniosą opłaty bo pewnie ciężko im zaparkować nawet mając identyfikator zwalniający z opłaty. Tylko, że ta podwyżka najbardziej uderza w mieszkańców płacących podatki w tym mieście.
Powinny być dwie taryfy, dla mieszkańców i przyjezdnych. Turyści pewnie są ważni, ale władze miasta nie powinny zapominać , że tutaj mieszka na stałe prawie milion tubylców.
Powinny być dwie taryfy, dla mieszkańców i przyjezdnych
Dokładnie tak, a nie żeby z huty płacił w krakowie a na odwrót nie
h
henrk
może ktoś w końcu pomyśli , że niezbędna jest budowa torowiska od Cichego Kącika do Bronowickiej przez ul. Piastowską. Remonty robić etapami, a nie zablokować cały odcinek od Placu Inwalidów do Rydla.
Rozgrzebano pół miasta, na budowach po dwóch robotników i pięciu kierowników. Dlaczego prace nie są prowadzone na dwie zmiany ?
Tym miastem rządzą debile którzy nie korzystają z komunikacji miejskiej, bo do pracy ze swoich domów położonych poza miastem,dojeżdżają samochodami, mają zarezerwowane parkingi i specjalne identyfikatory postojowe. Posiadają mieszkania w Krakowie /które wynajmują/ aby tutaj mieć stały meldunek. Co tą zadufaną w sobie hałastrę mogą obchodzić przyziemne sprawy mieszkańców ? Teraz będą radzić nad strefą płatnego parkowania. Podniosą opłaty bo pewnie ciężko im zaparkować nawet mając identyfikator zwalniający z opłaty. Tylko, że ta podwyżka najbardziej uderza w mieszkańców płacących podatki w tym mieście.
Powinny być dwie taryfy, dla mieszkańców i przyjezdnych. Turyści pewnie są ważni, ale władze miasta nie powinny zapominać , że tutaj mieszka na stałe prawie milion tubylców.
I
Ihgg
2019-07-09T19:09:59 02:00, Gość:
Sytuacja z "przedwczoraj": Na przystanku "kleparskim' wsiadają do autobusu pasażerowie. Jedna a "pań" (po chwili, wewnątrz) mówi do osoby towarzyszącej "co za czasy, mężczyzna nie ustępuje miejsca "kobiecie" !". Osoba towarzysząca zwraca się (do siedzącego mężczyzny) z żądaniem ustąpienia miejsca "kobiecie". Siedzący mężczyzna zapytuje "ile lat ma "kobieta ?". Odpowiedź: 38 (trzydzieści osiem) lat. Siedzący mężczyzna twierdzi, że jest w wieku 74(siedemdziesiąt cztery) lata. "Kobieta" ripostuje "łże jak pies", nie ma więcej jak 45(czterdzieści pięć) lat !!!. Nic dodać, nic ująć !
Emancypacja wśród seniorów postępuje
{O
Może trzeba będzie zrobić ze 2 linie bezkolizyjnego monoraila typu „lekkiego”w Krakowie, bo dłużej już tak nie da się stać w miejscu.
zamknąć łobzowską dla osobówek poza mieszkańcami łobzowskiej i pracującymi przy łobzowskiej
G
Gość
2019-07-09T18:13:07 02:00, Energ:
"Autobusy mają problem" ? A może to Kraków ma problem z niempetentnym zarządzaniem komunikacją miejską.
Wysiedlić posiadaczy "czterech kółek" z Krakowa.
P
Piotr NieWielki
Częściowo dałoby się załatwić zmieniając oznakowanie. Na ul. Łobzowskiej nie ma informacji, że Garbarska jest ślepa, a jedyny znak już na Garbarskiej umieszczony jest tak wysoko, że nie da się go dostrzec z samochodu, a później jest problem z zawróceniem. I to bezsensowne podporządkowanie Łobzowskiej w stosunku do Garbarskiej. Około 10 rano powinni pojawiać się sterujący ruchem pomagający autobusom skręcić w lewo w Basztową
G
Gość
Więcej remontów jeszcze trzeba nam .
p
pepe
Sami tego chcieliście! Ile razy wybraliście bandę z peło na radnych i majchlowskiego? To teraz mordy w kubeł i zasuwać piechotą, hołoto. Pany mają identyfikatory i omijają korki np. przez Rynek. Debile.....
G
Gość
2019-07-09T16:48:27 02:00, Gość:
Wczoraj też było tam nieprzejezdnie. Czy to remont rozjazdów pod Bagatelą sparaliżował tam przejazd (jest sznur aut na Dunajewskiego)? Pewnie jest zwężenie pod Bagatelą. Swoją droga, mogliby na ten czas usunąć wszystkie parkujące samochody z ulicy Łobzowskiej i udrożnić przejazd autobusom (jeśli jest jeden kierunek ruchu, to oczyszczenie z parkowania pozwalałoby nawet na tymczasowy BUS-pas). Niestety, prywatnych samochodów jest w Krakowie o wiele za dużo (skutki "rozwoju" miasta, głupio utożsamianego z rozrostem - zarówno populacji, jak i powierzchni).
2019-07-09T18:57:20 02:00, Masakra:
Ale populacja nie wzrasta. Jest stała przez 20lat zmieniła się o mniej niż 1%! Wzrasta tylko liczba aut bo miasto zamiast inwestować w transport miejski to oblało temat i trzeba jeździć drogo autem. Mnie na auto nie stać bo nie zarabiam 20 tys na miesiąc. A przy średnich zarobkach krakowskich nie zamierzam oszczędzać na jeżdżeniu żeby wlewać paliwo do auta.
Populacja nie wzrasta, ale ilość mieszkańców Krakowa wzrosła lawinowo. Nie wzrasta w małych miastach i na wsi.
G
Gość
Sytuacja z "przedwczoraj": Na przystanku "kleparskim' wsiadają do autobusu pasażerowie. Jedna a "pań" (po chwili, wewnątrz) mówi do osoby towarzyszącej "co za czasy, mężczyzna nie ustępuje miejsca "kobiecie" !". Osoba towarzysząca zwraca się (do siedzącego mężczyzny) z żądaniem ustąpienia miejsca "kobiecie". Siedzący mężczyzna zapytuje "ile lat ma "kobieta ?". Odpowiedź: 38 (trzydzieści osiem) lat. Siedzący mężczyzna twierdzi, że jest w wieku 74(siedemdziesiąt cztery) lata. "Kobieta" ripostuje "łże jak pies", nie ma więcej jak 45(czterdzieści pięć) lat !!!. Nic dodać, nic ująć !
M
Masakra
2019-07-09T16:48:27 02:00, Gość:
Wczoraj też było tam nieprzejezdnie. Czy to remont rozjazdów pod Bagatelą sparaliżował tam przejazd (jest sznur aut na Dunajewskiego)? Pewnie jest zwężenie pod Bagatelą. Swoją droga, mogliby na ten czas usunąć wszystkie parkujące samochody z ulicy Łobzowskiej i udrożnić przejazd autobusom (jeśli jest jeden kierunek ruchu, to oczyszczenie z parkowania pozwalałoby nawet na tymczasowy BUS-pas). Niestety, prywatnych samochodów jest w Krakowie o wiele za dużo (skutki "rozwoju" miasta, głupio utożsamianego z rozrostem - zarówno populacji, jak i powierzchni).
Ale populacja nie wzrasta. Jest stała przez 20lat zmieniła się o mniej niż 1%! Wzrasta tylko liczba aut bo miasto zamiast inwestować w transport miejski to oblało temat i trzeba jeździć drogo autem. Mnie na auto nie stać bo nie zarabiam 20 tys na miesiąc. A przy średnich zarobkach krakowskich nie zamierzam oszczędzać na jeżdżeniu żeby wlewać paliwo do auta.