Krakowska firma zwycięzcą programu dla przedsiębiorców

Bartosz Dybała
Podczas uroczystej gali w Arkadach Kubickiego w Warszawie, wyłoniono zwycięzcę 4. edycji programu Think Big, który w nowej formule skierowany był do przedsiębiorców z regionu Europy Środkowo-Wschodniej. Został nim Ross Knap, współzałożyciel krakowskiej firmy CallPage, który w ramach nagrody otrzymał 10 000 euro oraz zaproszenie do współpracy od UPC. Nagrodę Jury, o tej samej wartości pieniężnej, otrzymał projekt VoicePin.

W ramach 4. edycji Think Big, do udziału zaproszono przedsiębiorców nie tylko z Polski, ale z całego regionu Europy Środkowo-Wschodniej. Nowa formuła programu wystartowała w październiku 2016 roku. W styczniu komisja konkursowa oraz analitycy biznesowi D-Raft wyłonili dziewięciu finalistów – BetterSoftware, CallPage, Dolphio, Gamfi, Lab4Motion, OnBoardX, VoicePin, Wandlee oraz WellServed. W sumie siedem firm z Polski i po jednej z Węgier i Rumunii. Zgodnie z nowymi zasadami programu, zgłaszany projekt musiał wykazać się potencjałem biznesowym w jednym z trzech obszarów – B2B, customer experience lub narzędzia i technologie marketingowe. O powodzeniu uczestników zdecydował potencjał biznesowy, oryginalność i dojrzałość rozwiązania oraz jego synergia z rozwiązaniami poszukiwanymi przez UPC.

Jurorzy programu Think Big zadecydowali, że tegoroczną statuetkę zwycięzcy, 10 000 euro oraz zaproszenie do współpracy z UPC Polska przy rozwijaniu swojego biznesu otrzymał CallPage. Firma opracowała system do zamawiania rozmowy z konsultantem na stronie www.

– Udział w programie Think Big to dla nas możliwość zaistnienia nie tylko na polskim rynku, ale i na wszystkich rynkach Europy Środkowo-Wschodniej, na których działa UPC. Zyskujemy dzięki temu rozpoznawalność, która jest istotnym elementem rozwoju każdej firmy. Nagroda programu Think Big jest dla nas potwierdzeniem, że to, co robimy od dwóch lat, ma duży potencjał biznesowy. Cieszy to tym bardziej, że zmierzyliśmy się z bardzo mocnymi konkurentami – mówi Ross Knap, współzałożyciel CallPage.

Podczas tegorocznej gali przyznano również Nagrodę Jury w wysokości 10 000 euro – otrzymał ją Łukasz Dyląg z firmy VoicePin. Firma stworzyła narzędzie do głosowej weryfikacji tożsamości.

Przyznano też nagrodę specjalną firmie Dolphio – za podjęcie ważnych tematów społecznych.

Z kolei w rankingu BIG6 – klasyfikującym polskie startupy, które podbiły Internet w 2016 roku – tryumfowała firma HealthUp i ich spirometr – MySpiroo.

– Think Big po raz kolejny udowodnił, że wokół nas istnieje wiele kreatywnych pomysłów. Wszyscy finaliści pokazali nam, że mają nie tylko ducha innowacji, ale i ducha przedsiębiorczości. UPC i Liberty Global od lat wspierają polskich i zagranicznych przedsiębiorców w rozwijaniu innowacyjnych projektów biznesowych opartych o technologie cyfrowe. Jestem szczęśliwy, że możemy wesprzeć kreatywne projekty i przyczynić się do ich dalszego, dynamicznego rozwoju – powiedział Frans-Willem de Kloet, prezes UPC Polska.

Po raz pierwszy przyznano też nagrodę specjalną za zwycięstwo w premierowym konkursie Think Big. Elevator Pitch, który towarzyszył 4. edycji programu. Wyzwanie, któremu stawiło czoła siedmiu finalistów polegało na tym, żeby w jak najciekawszy sposób sprzedać swój pomysł biznesowy losowo przydzielonemu jurorowi programu Think Big w windzie budynku Warsaw Spire. Przez dwa tygodnie na portalu Business Insider internauci głosowali na ich zdaniem najlepszy film. Ich faworytem okazał się Łukasz Dyląg z firmy VoicePin.

Gościem specjalnym gali finałowej Think Big był David Rowan, wieloletni redaktor magazynu „Wired”, opisującego wpływ technologii na politykę, gospodarkę i naukę. Rowan wygłosił wykład na temat: How is technology changing business rules?

Kiedy dostaniesz pieniądze za rozliczenie PIT? To zależy od Ciebie.

Wideo

Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych”i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Komentarze

Ta strona jest chroniona przez reCAPTCHA i obowiązują na niej polityka prywatności oraz warunki korzystania z usługi firmy Google. Dodając komentarz, akceptujesz regulamin oraz Politykę Prywatności.

Podaj powód zgłoszenia

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Dodaj ogłoszenie

Wykryliśmy, że nadal blokujesz reklamy...

To dzięki reklamom możemy dostarczyć dla Ciebie wartościowe informacje. Jeśli cenisz naszą pracę, prosimy, odblokuj reklamy na naszej stronie.

Dziękujemy za Twoje wsparcie!

Jasne, chcę odblokować
Przycisk nie działa ?
1.
W prawym górnym rogu przegladarki znajdź i kliknij ikonkę AdBlock. Z otwartego menu wybierz opcję "Wstrzymaj blokowanie na stronach w tej domenie".
krok 1
2.
Pojawi się okienko AdBlock. Przesuń suwak maksymalnie w prawą stronę, a nastepnie kliknij "Wyklucz".
krok 2
3.
Gotowe! Zielona ikonka informuje, że reklamy na stronie zostały odblokowane.
krok 3