Wstępne podsumowania obecnego sezonu wakacyjnego wskazują na bardzo dynamiczny powrót pasażerów złaknionych podróży i wypoczynku w znanych światowych kurortach. Bardzo wielu z nich wybrało transport lotniczy z Krakowa do takich miejsc, jak Alicante, Porto, Lizbona, Barcelona, Ateny, Malaga, Dubrownik czy Burgas. A to przecież jeszcze nie koniec sezonu.
- Wrzesień i październik pozostają tradycyjnie atrakcyjnym okresem odpoczynku, poza szczytem sezonu wakacyjnego nadal można skorzystać z bogatej oferty letniej siatki połączeń i udać się do miejsc, gdzie słońce wciąż świeci bardzo mocno
– komentuje Radosław Włoszek, prezes Kraków Airport. Wyraża przy tym nadzieję, że stale przybywać będzie także turystów przybywających drogą lotniczą do Krakowa i Małopolski, ponieważ takie odwiedziny miały zawsze duży wpływ na rozwój gospodarczy miasta i regionu.
Co więcej, linie lotnicze otwierają we wrześniu i październiku nowe połaczenia, np. Wizz Airem można polecieć do Lyonu.
Kraków Airport gospodarzem prestiżowej konferencji: ACI Customer Experience Global Summit
Radosław Włoszek przypomina, że już niebawem – bo od 13 do 15 września - odbędzie się w Krakowie tegoroczna edycja jednego z najważniejszych wydarzeń w branży lotniczej, zarówno dla pracowników, jak i podróżujących – ACI Customer Experience Global Summit.
- Wyjątkowe spotkanie organizowane przez Airports Council International, czyli przez Międzynarodową Radę Portów Lotniczych, umożliwi otwarte dyskusje na najważniejsze aktualne kwestie związane z transportem lotniczym oraz bezpieczeństwem
– mówi szef Kraków Airport. W Centrum Kongresowym ICE spotka się ponad 500 gości z całego świata ściśle związanych z lotnictwem. Swoją wiedzą i opiniami podzieli się 46 specjalistów w od bezpieczeństwa, obsługi klienta, komunikacji, innowacji, zarządzania, a także dyrektorów lotnisk i przedstawicieli branży lotniczej.
- ACI Customer Experience Global Summit to okazja do promocji Krakowa i regionu Małopolski na arenie międzynarodowej. Przede wszystkim jednak to promocja Polski – silnej marki, która łączy w sobie potencjał biznesowy i turystyczny – dodaje Radosław Włoszek. Przypomina, że Kraków był wielokrotnie wyróżniany w rankingach branży lotniczej i turystycznej, jest więc idealnym miejscem do tego typu dysput społeczności lotniczej o wyzwaniach i innowacyjnych rozwiązaniach.
