53 z 67
Pod maską pracował silnik wysokoprężny 1.5 o mocy 116 KM i...
fot. Kamil Rogala

Mercedes Klasa T 1.5 180d 116 KM. Test, wrażenia z jazdy, spalanie, ceny i wyposażenie

Pod maską pracował silnik wysokoprężny 1.5 o mocy 116 KM i momencie obrotowym 270 Nm. Parametry na papierze nie imponują, ale to w zupełności wystarczy do sprawnego napędzania tego auta zarówno w trasie, jak i w mieście. Dynamika co prawda nie jest zaskakująca, bowiem przyspieszenie od 0 do 100 km/h zajmuje nieco ponad 13 sekund, a prędkość maksymalna to 177 km/h, ale mimo to autem jeździło mi się przyjemnie, a siedmiobiegowa skrzynia automatyczna świetnie współpracuje z tym silnikiem.

54 z 67
Pod maską pracował silnik wysokoprężny 1.5 o mocy 116 KM i...
fot. Kamil Rogala

Mercedes Klasa T 1.5 180d 116 KM. Test, wrażenia z jazdy, spalanie, ceny i wyposażenie

Pod maską pracował silnik wysokoprężny 1.5 o mocy 116 KM i momencie obrotowym 270 Nm. Parametry na papierze nie imponują, ale to w zupełności wystarczy do sprawnego napędzania tego auta zarówno w trasie, jak i w mieście. Dynamika co prawda nie jest zaskakująca, bowiem przyspieszenie od 0 do 100 km/h zajmuje nieco ponad 13 sekund, a prędkość maksymalna to 177 km/h, ale mimo to autem jeździło mi się przyjemnie, a siedmiobiegowa skrzynia automatyczna świetnie współpracuje z tym silnikiem.

55 z 67
Pod maską pracował silnik wysokoprężny 1.5 o mocy 116 KM i...
fot. Kamil Rogala

Mercedes Klasa T 1.5 180d 116 KM. Test, wrażenia z jazdy, spalanie, ceny i wyposażenie

Pod maską pracował silnik wysokoprężny 1.5 o mocy 116 KM i momencie obrotowym 270 Nm. Parametry na papierze nie imponują, ale to w zupełności wystarczy do sprawnego napędzania tego auta zarówno w trasie, jak i w mieście. Dynamika co prawda nie jest zaskakująca, bowiem przyspieszenie od 0 do 100 km/h zajmuje nieco ponad 13 sekund, a prędkość maksymalna to 177 km/h, ale mimo to autem jeździło mi się przyjemnie, a siedmiobiegowa skrzynia automatyczna świetnie współpracuje z tym silnikiem.

56 z 67
Tylna część pojazdu oferuje bogactwo przestrzeni, a na...
fot. Kamil Rogala

Mercedes Klasa T 1.5 180d 116 KM. Test, wrażenia z jazdy, spalanie, ceny i wyposażenie

Tylna część pojazdu oferuje bogactwo przestrzeni, a na oparciach przednich siedzeń znajdują się składane stoliki, co jest praktycznym rozwiązaniem dla rodzin. Jedną z ciekawszych funkcji są siedzenia drugiego rzędu, które można złożyć na płasko. Dzięki podziałowi kanapy w proporcji 60:40, po złożeniu uzyskujemy płaską powierzchnię bagażnika z możliwością pozostawienia jednego lub dwóch miejsc dla pasażerów. To wygodne rozwiązanie, jednak może stanowić problem dla wysokich osób siedzących z przodu, ponieważ po złożeniu tylnych siedzeń, przednie fotele nie mogą być w pełni cofnięte. Warto to rozważyć, zwłaszcza jeśli planuje się częste przewożenie dużych ładunków przez osoby o wzroście powyżej 180 cm. Standardowa pojemność bagażnika wynosi 520 litrów, ale po złożeniu siedzeń zwiększa się do imponujących 2900 litrów.

Pozostało jeszcze 10 zdjęć.
Przewijaj aby przejść do kolejnej strony galerii.

Polecamy

Hutnicy wyszli na ulice Warszawy. Tysiące miejsc pracy zagrożone

Hutnicy wyszli na ulice Warszawy. Tysiące miejsc pracy zagrożone

Dawne kino Światowid zamknięte na trzy lata. Budynek czeka gruntowna modernizacja

Dawne kino Światowid zamknięte na trzy lata. Budynek czeka gruntowna modernizacja

Wygląda jak słynna ścieżka w koronach drzew, a to nowa wieża w Piwnicznej

Wygląda jak słynna ścieżka w koronach drzew, a to nowa wieża w Piwnicznej

Zobacz również

Dawne kino Światowid zamknięte na trzy lata. Budynek czeka gruntowna modernizacja

Dawne kino Światowid zamknięte na trzy lata. Budynek czeka gruntowna modernizacja

Mądre Książki 2024 Roku wybrane. Nasi Czytelnicy także zabrali głos

Mądre Książki 2024 Roku wybrane. Nasi Czytelnicy także zabrali głos