
Mercedes Klasa T 1.5 180d 116 KM. Test, wrażenia z jazdy, spalanie, ceny i wyposażenie
Pod maską pracował silnik wysokoprężny 1.5 o mocy 116 KM i momencie obrotowym 270 Nm. Parametry na papierze nie imponują, ale to w zupełności wystarczy do sprawnego napędzania tego auta zarówno w trasie, jak i w mieście. Dynamika co prawda nie jest zaskakująca, bowiem przyspieszenie od 0 do 100 km/h zajmuje nieco ponad 13 sekund, a prędkość maksymalna to 177 km/h, ale mimo to autem jeździło mi się przyjemnie, a siedmiobiegowa skrzynia automatyczna świetnie współpracuje z tym silnikiem.

Mercedes Klasa T 1.5 180d 116 KM. Test, wrażenia z jazdy, spalanie, ceny i wyposażenie
Pod maską pracował silnik wysokoprężny 1.5 o mocy 116 KM i momencie obrotowym 270 Nm. Parametry na papierze nie imponują, ale to w zupełności wystarczy do sprawnego napędzania tego auta zarówno w trasie, jak i w mieście. Dynamika co prawda nie jest zaskakująca, bowiem przyspieszenie od 0 do 100 km/h zajmuje nieco ponad 13 sekund, a prędkość maksymalna to 177 km/h, ale mimo to autem jeździło mi się przyjemnie, a siedmiobiegowa skrzynia automatyczna świetnie współpracuje z tym silnikiem.

Mercedes Klasa T 1.5 180d 116 KM. Test, wrażenia z jazdy, spalanie, ceny i wyposażenie
Pod maską pracował silnik wysokoprężny 1.5 o mocy 116 KM i momencie obrotowym 270 Nm. Parametry na papierze nie imponują, ale to w zupełności wystarczy do sprawnego napędzania tego auta zarówno w trasie, jak i w mieście. Dynamika co prawda nie jest zaskakująca, bowiem przyspieszenie od 0 do 100 km/h zajmuje nieco ponad 13 sekund, a prędkość maksymalna to 177 km/h, ale mimo to autem jeździło mi się przyjemnie, a siedmiobiegowa skrzynia automatyczna świetnie współpracuje z tym silnikiem.

Mercedes Klasa T 1.5 180d 116 KM. Test, wrażenia z jazdy, spalanie, ceny i wyposażenie
Tylna część pojazdu oferuje bogactwo przestrzeni, a na oparciach przednich siedzeń znajdują się składane stoliki, co jest praktycznym rozwiązaniem dla rodzin. Jedną z ciekawszych funkcji są siedzenia drugiego rzędu, które można złożyć na płasko. Dzięki podziałowi kanapy w proporcji 60:40, po złożeniu uzyskujemy płaską powierzchnię bagażnika z możliwością pozostawienia jednego lub dwóch miejsc dla pasażerów. To wygodne rozwiązanie, jednak może stanowić problem dla wysokich osób siedzących z przodu, ponieważ po złożeniu tylnych siedzeń, przednie fotele nie mogą być w pełni cofnięte. Warto to rozważyć, zwłaszcza jeśli planuje się częste przewożenie dużych ładunków przez osoby o wzroście powyżej 180 cm. Standardowa pojemność bagażnika wynosi 520 litrów, ale po złożeniu siedzeń zwiększa się do imponujących 2900 litrów.