
Park Stacja Wisła na Zabłociu. To pierwszy, nie kieszonkowy park, zrealizowany przez Zarząd Zieleni Miejski. Dawne klepisko, które przez lata było dzikim parkingiem, zmieniło się w przyjazną, zieloną okolice, licznie odwiedzaną przez mieszkańców. Park został też doceniony w branżowych konkursach architektonicznych.

Tramwajowa estakada Lipska-Wielicka. Wielu krakowian utyskiwało, że nie dopuszcza ona ruchu samochodowego, ale dzięki niej tramwaje mogą bez przeszkód jeździć miedzy Kurdwanowem, Bieżanowem i Małym Płaszowem. Estakada szczególnie przydaje się, gdy remontowane są tory na Wielickiej. Wtedy wspomniane rejony miasta nie są odcinane od komunikacji tramwajowej.

Podziemia nowego dworca kolejowego. Po remoncie Kraków zyskał wreszcie obiekt nowoczesny i elegancki, który jest wizytówką miasta, a nie odstrasza od niego przyjezdnych.

Odnowione krakowskie kamienice. Nie jedna, ale wszystkie, które przez ostatnie lata zostały odrestaurowane, m.in. dzięki pieniądzom z Narodowego Funduszu Rewaloryzacji Zabytków. W Krakowie środki te dystrybuuje Społeczny Komitet Odnowy Zabytków.