https://gazetakrakowska.pl
reklama
MKTG SR - pasek na kartach artykułów

Największe auto dostawcze w gamie Toyoty wycenione. Ile kosztuje?

Mariusz Michalak
Nowy PROACE Electric w wersji Active kosztuje od 267 900 zł netto.
Nowy PROACE Electric w wersji Active kosztuje od 267 900 zł netto. Toyota
W salonach Toyota Professional oraz u dealerów Toyoty można już zamawiać największy samochód dostawczy w gamie - PROACE MAX Electric. Sprawdzamy ile kosztuje.

Toyota PROACE MAX Electric uzupełnił gamę elektrycznych samochodów użytkowych z linii Toyota Professional. Auto imponuje liczbą zabudów i możliwościami dostosowania nadwozia do potrzeb biznesu. Największy model w gamie z napędem elektrycznym ma dopuszczalną masę całkowitą od 3500 do 4250 kg oraz jedną z najlepszych w klasie ładowność (1500 kg) i uciąg (2400 kg).

PROACE MAX w wersji elektrycznej ma 200 kW (270 KM) mocy oraz 410 Nm momentu obrotowego. Bateria ma 110 kWh pojemności, a zasięg wynosi 420 km (zgodnie z normą WLTP). Uzupełnienie energii od 0 do 80% pojemności prądem stałym o mocy 150 kW zajmuje 55 minut.

PROACE MAX Electric występuje z nadwoziem furgon, furgon brygadowy, a także z podwoziem do dalszej zabudowy, z możliwością dobrania fabrycznej otwartej skrzyni załadunkowej. W przypadku skrzyń i podwozi wybrać można pojedynczą lub podwójną kabinę. Każdy elektryczny PROACE MAX ma dywaniki gumowe, ładowarkę 230 V, kabel do ładowania (Typ 3) wraz z pokrowcem. Samochód objęty jest Gwarancją PRO na trzy lata lub do 1 000 000 km, taka sama gwarancja obowiązuje na oferowane przez Toyotę zabudowy.

Van PROACE MAX Electric oferowany jest w dwóch wersjach wyposażenia – Active oraz Comfort z dwoma długościami i z dwoma wysokościami nadwozia oraz w sześciu wersjach kolorystycznych.

Nowy PROACE Electric w wersji Active kosztuje od 267 900 zł netto. Samochód ma 16-calowe felgi stalowe z oponami 215/75 R16C, materiałową tapicerkę w kolorze czarnym, klimatyzację automatyczną, kamerę cofania z dynamicznymi liniami pomocniczymi i tylne czujniki parkowania, inteligentny kluczyk, tylne drzwi otwierane pod kątem 180 stopni, a także tempomat z ogranicznikiem prędkości, układ wczesnego reagowania w razie ryzyka zderzenia, inteligentny kluczyk. Standardem jest też system multimedialny z 10-calowym ekranem dotykowym, nawigacja i łączność z telefonem przy pomocy Apple CarPlay i Android Auto.

Do wersji Active można domówić pakiet 4.25T (11 000 zł netto), który obejmuje tachograf cyfrowy, elektrycznie składane lusterka, czujnik martwego pola (BSD), ogranicznik do 90 km/h, 16-calowe felgi aluminiowe z oponami 225/75 R16C oraz czarne listwy zabezpieczające nadkola. Z kolei pakiet Drzwi 270° (2000 zł netto) obejmuje tylne drzwi otwierane pod kątem 270 stopni oraz dodatkowe oświetlenie LED przestrzeni ładunkowej.

Wersja Comfort dostępna jest tylko w nadwoziu furgon. W tym wariancie Toyota PROACE MAX Electric kosztuje od 276 800 zł netto i w standardzie ma tempomat adaptacyjny z funkcją STOP&GO, system monitorowania martwego pola w lusterkach (BSM), przednie czujniki parkowania i cyfrowe lusterko wsteczne. Kierownica w wersji Comfort jest obszyta skórą, lusterka zewnętrzne są elektrycznie składane, tylne drzwi otwierają się pod kątem 270 stopni, a przestrzeń ładunkowa ma dodatkowe oświetlenie LED.

W gamie nowej Toyoty PROACE MAX Electric dostępne są też dwa inne rodzaje nadwozia – podwozie do zabudowy oraz wariant ze skrzynią, które występują w jednej wersji wyposażenia – Active. Auta dostępne są w dwóch długościach nadwozia.

PROACE MAX Electric z podwoziem do zabudowy oraz z pojedynczą kabiną Active kosztuje od 265 900 zł netto, a wariant z podwójną kabiną wyceniono od 273 200 zł netto. W przypadku PROACE MAX Electric ze skrzynią i pojedynczą kabiną ceny rozpoczynają się od 279 900 zł netto, a auto z podwójną kabiną kosztuje od 287 200 zł netto.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Motoryzacja

Polecane oferty
* Najniższa cena z ostatnich 30 dniMateriały promocyjne partnera
Wróć na gazetakrakowska.pl Gazeta Krakowska